Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:12:05 GMT

مرادخانی موزه موسیقی را خانه دوم خود می‌دانست

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۱۳۹

مرادخانی موزه موسیقی را خانه دوم خود می‌دانست

بیژن بیژنی _ خواننده و خوشنویس _ در پیامی درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت بیژنی آمده است:

«بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران
کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

باور نمی‌کنم دوست عزیز همراه و یاور هنرمندان این سرزمین جناب مرادخانی، به سفری بی‌بازگشت رفت و جامعه هنری ایران را سوگوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موزه موسیقی را خانه دوم خود می‌دانست. بیشترین دیدارها را در موزه موسیقی می‌گذاشت. برای من که آخرین نمایشگاه خوشنویسی‌ام را با عنوان مشق سبز در آنجا به نمایش گذاشتم، به همت زنده یاد جناب مرادخانی بوده.

تا فرصتی می‌یافت دوستان و یارانش را به نمایشگاه می‌آورد تا از نمایشگاه بازدید کنند. به هر روی همواره مدیری با اقتدار، شایسته، مهربان و همراه بود؛ چه در زمانی که در مرکز موسیقی وزارت ارشاد مسئول بود تا معاونت هنری و موزه موسیقی.

جا دارد به همسر عزیز و مهربانش و به محمد عزیز و دخترش، فرزندان شایسته ایشان تسلیت عرض کنم و یاد و خاطرات خوش او را گرامی بدارم.

با اندوه بسیار - کمترین بیژن بیژنی
۱۷ خرداد ۱۴۰۰»

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی مرادخانی بیژن بیژنی موزه موسیقی تهران موزه موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا بساطی شهردار ناحیه ۸ اظهار داشت: به مناسبت ۸ اردیبهشت سالروز تولد سیمین دانشور نویسنده بزرگ معاصر و خالق رمان مشهور سووشون، با همکاری خانه موزه سیمین و جلال، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، مراسم جشنی با حضور شخصیت های فرهنگی، مدیران فرهنگی شهر و علاقمندان فرهنگ و ادب در خانه این زوج نامدار معاصر برپا شد.

گفتنی است در این مراسم محمد حسین دانایی خواهرزاده جلال آل احمد، احمد محیط طباطبایی رییس ایکوم در ایران ( شورای جهانی موزه‌ها)، احمد ابوحمزه رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر حضور داشتند و هر کدام به جنبه‌هایی از شخصیت سیمین دانشور و جلال آل احمد و اهمیت خانه موزه سیمین پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی