Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@23:37:48 GMT

آینده روشنی در صنعت دفاعی قابل ترسیم است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۲۹۶

جانشین هوافضای سپاه پاسداران در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌ها و پیشرفت‌های صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی، آینده روشنی برای صنعت دفاعی و ارتقای آن پیش‌بینی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سردار سید مجید موسوی جانشین هوافضای سپاه پاسداران، در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت دفاعی وزارت دفاع، پیشرفت صنعت دفاعی در حوزه تولید انواع تجهیزات مورد نیاز نیرو‌های مسلح را چشمگیر دانست و گفت: تنوع سلاح‌های تولیدی سازمان صنایع دفاع به همراه توجه به هوشمند سازی تجهیزات حکایت از مدیریت قوی، جهادی و فراگیر در حرکت در لبه فناوری دانش نظامی دنیا دارد و آینده روشنی در صنعت دفاعی و ارتقا آن قابل ترسیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار موسوی با بیان اینکه پیشرفت صنعت دفاعی در بخش‌های متنوع حوزه نظامی در راستای ارتقا تراز اقتدار نظامی کشور قابل تقدیر است، بیان کرد: پیشرفت‌های قابل ملاحظه در تولید محصولات بازرگانی در بخش‌های مختلف حمل و نقل، بهداشت و درمان، نفت و گاز و پتروشیمی، نشان از ورود مثبت و تأثیر گذار صنایع دفاعی کشور در استفاده از سرریز دانش نظامی در تولیدات غیر نظامی مورد نیاز کشور دارد.

برچسب ها: هوافضای سپاه ، صنعت دفاعی ، دستاوردهای دفاعی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هوافضای سپاه صنعت دفاعی دستاوردهای دفاعی صنعت دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است

رئیس کل گمرک عراق با اشاره به بازدید خود از ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و مشاهده دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت)، تاکید کرد: آی‌هیت، نماد افتخار و نشانگر پیشرفت همه جانبه علمی‌ و فناوری ایران است و دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی نیز قابل تقدیر است.

به گزارش ایسنا، حسن حمود حسانی، مشاور وزیر مالیه و رئیس کل گمرک عراق با ابراز خرسندی از حضور در آی‌هیت اظهار کرد: کالاهایی که در خانه نوآوری و فناوری ایران به نمایش گذاشته شده از سطح تکنولوژی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به پیشرفت چشم‌گیر بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران، افزود: به نظر من آی‌هیت نماد افتخار ایرانیان است و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در تمام زمینه‌های علمی‌ و فناوری نشان ‌می‌دهد.

حسانی تصریح کرد: دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است. این شرکت‌ها با کمک نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی، دانش را به فناوری (محصول یا خدمات) و در نتیجه ثروت تبدیل کرده‌اند.

به گفته وی، ارتقای کیفیت و کاهش قیمت محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی بسیار ارزشمند است و سبب شکل‌گیری اتفاقات خوبی برای ایران خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • (ویدیو) گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم)
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه