Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@12:36:53 GMT

بهترین مرگ بر آمریکا حضور کارگران در عرصه تولید است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۴۸۹

بهترین مرگ بر آمریکا حضور کارگران در عرصه تولید است

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر امروز در دیدار با سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی و جمعی از کارگران ساوجی اظهار  کرد: در آستانه یک اتفاق بزرگ ملی در کشور قرار داریم، همه می‌دانند که در کشور مشکلات و اعتراضاتی وجود دارد، ماهم آن را به صراحت اعلام می‌کنیم اما نباید این موضوعات ما را در کنار دشمن قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر آمریکا و اسرائیل و .. خیر ملت ایران را می‌خواستند آنها را از همه لحاظ خصوصا دارویی و غذایی تحریم نمی‌کردند لذا باید بصیرت داشته باشیم و بدانیم که دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت و تعیین سرنوشتمان صف بندی کرده‌اند.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه مشکلات داخلی کشور در درون خانواده قابل حل است، افزود: چپ و راست، اصلاح طلب و اصول‌گرا همه با هم مقابل دشمن خواهیم ایستاد و نباید به دشمن خصوصا در این ایام بها دهیم.

حسینی کارگران را مجاهدان میدان جنگ اقتصادی دانست و گفت: حضور کارگران در پای صندوق رای تیری به سینه دشمنان است و بهترین مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار حضور کارگران در عرصه تولید است.

بهزاد سام‌دلیری سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در جریان بازدید از کارخانه خودروسازی بن رو ساوه، از مجموعه‌های تولیدی به عنوان چرخه حیات یک کشور نام برد و گفت: تولید داخلی بعنوان چرخه مهم اقتصادی و اجتماعی باعث بوجود آمدن تبعات مثبت در جامعه خواهد شد. 

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف از بازدیدها صیانت از نیروی انسانی کارگر و کارفرما بوده و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خود را در کنار کارگران می‌داند، افزود: فعالیت کارگران دلگرم کننده مدیران است و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم در راستای تامین منافع و رفاه کارگران در حد توان اقدامات لازم را صورت دهیم.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مجموعه خودروسازی بن رو را به عنوان یکی از صنایع مادر و مهم در کشور دانست و خاطرنشان کرد: شرکت سایپا از خودروسازهای قوی کشور است که محصولات تولیدی خوبی از سایت ساوه روانه بازار کرده که روزانه توسط مردم استفاده می‌شود. 

بهزاد سام دلیری با تاکید بر اینکه منابع انسانی مهم‌ترین سرمایه مجموعه‌های تولیدی است، تصریح کرد: هرچقدر کارگران به کار خود متعهد بوده و دقیق تر فعالیت کنند فضای چرخه تولیدی در کشور رونق بیشتری خواهد داشت. 

وی با اشاره به اینکه در حوزه تولید و رفع موانع در کنار کارخانجات هستیم، اضافه کرد: همه دغدغه ما حمایت و پشتیبانی از مجموعه‌های تولیدی است و وظیفه خود می‌دانیم تا حمایت‌های مادی و معنوی را از کارگران به عنوان  سربازان جنگ اقتصادی داشته باشیم.

وی در ادامه از فراهم شدن مقدمات ایجاد تعاونی مسکن کارگری خبر داد و گفت: با توجه به شرایط قانونی و فراهم بودن مقدمات، امکان شروع تعاونی مسکن کارگری در این کارخانه و کارخانه‌های دیگر وجود دارد که قرار است با مجموعه مدیران شهرستان و کارخانجات مقدمات تشکیل این تعاونی‌ها صورت پذیرد. 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر فراهم شدن بسترهای تاسیس تعاونی خاطرنشان کرد: با تشکیل تعاونی‌های مسکن توسط کارگران و ارائه تسهیلات بانکی تا سقف 100 میلیون تومان تلاش می‌کنیم تا انگیزه ای برای خانه‌دار شدن کارگران ایجاد کنیم.

سام دلیری افزود: تلاش می‌شود تسهیلات با حداقل‌ها برای کارگران در نظر گرفته شود تا با تامین زمین با حداقل قیمت، خانه‌هایی در خور شان کارگران و خانواده‌های آنان ساخته شود. 

وی بیان کرد: مجموعه اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان بسیج است تا مشکلات کارگران را احصا و حل و فصل کند و در کنار آن حمایت‌های لازم را از مجموعه های کارفرمایی صورت دهد.

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر خود به ساوه از شرکت پروفیل صفا نیز بازدید کرد و در جریان روند تولیدات این کارخانه قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مركزي سام دليري سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور

بیست‌ویکمین دوره مسابقات پتانک کارگران کشور با شرکت ۹۲ تیم از سراسر کشور به یاد سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی برگزار شد.
 
تیم بانوان کارگر یزد با نام مشعل و تیم آقایان کارگر با نام فاتحان جک به عنوان نمایندگان استان یزد در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند؛ مژگان مساح، فاطمه زنده نور و زهرا شادیان در بخش بانوان و محمد شادیان، علی اصغر زارع و مهدی دهقان در بخش آقایان به مصاف رقبا رفتند.
 
پس از برگزاری رقابت‌های جذاب و نفس گیر میان ۴۶ تیم، بانوان استان در بخش سه نفره (تریپل) با یک نمایش خوب موفق شدند مقام سوم این دوره را کسب کنند؛ همچنین در بخش دونفره (دبل) در رتبه چهارم قرار گرفتند.
 
در بخش آقایان که ۴۶ تیم حضور داشتند نماینده استان از یک گروه سخت موفق به صعود شد ولی در مرحله حذفی با توجه به زمان بندی با یک امتیاز کمتر بازی را واگذار کرد و از صعود به دور بعد باز ماند.
 
لازم به ذکر است استان یزد در این رقابت‌ها در بخش‌های بانوان و آقایان فقط یک نماینده داشت و این در حالی بود که از سایر استان‌ها بیش از ۲ تیم حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور