Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به تمایل حضور شرکت‌های چینی در این رویداد بین المللی و همچنین در راستای برنامه همکاری‌های جامع ۲۵ ساله ایران و چین، نماینده فارمکس در کشور چین انتخاب شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کمپانی Flying House International Exhibition با توجه به سابقه چندین ساله در حوزه‌های مختلف در کشور چین از جمله برگزاری ایونت‌های B۲B با کشور‌های مختلف، آمادگی خود را جهت همکاری با ایران در نمایشگاه فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۱ اعلام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مذاکرات صورت گرفته، شرکت Flying House International Exhibition از طرف نمایشگاه فارمکس خاورمیانه به عنوان نماینده این رویداد بین المللی در کشور چین انتخاب شد.

این شرکت از طریق مذاکره با شرکت‌های چینی که تمایل دارند در زمینه تولید مواد اولیه دارویی، مواد شیمیایی و بسته بندی دارویی با شرکت‌های ایرانی همکاری داشته باشند، هماهنگی‌های لازم را جهت حضور آن‌ها در فارمکس ۲۰۲۱ صورت خواهد داد.

سومین دوره نمایشگاه بین المللی فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۱ از ۲۷ الی ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایران و چین قرارداد 25 ساله فارمکس خاورمیانه فارمکس خاورمیانه کشور چین بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد

وزیر امور خارجه گفت: آفریقای جنوبی در صف کشورهای آزادیخواه قرار دارد و مایلم بر اهمیت استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به نادلی پاندور وزیر همکاری و روابط بین المللی آفریقای جنوبی، فرا رسیدن روز ملی این کشور؛ روز آزادی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت.

در بخشی از پیام تبریک امیرعبداللهیان آمده است: به مناسبت این روز مهم در تاریخ کشور شما که آفریقای جنوبی را در صف کشورهای آزادیخواه قرار داد، مایلم بر اهمیت استمرار همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید می‌کنم.

وزیر امور خارجه کشورمان با مغتنم شمردن این فرصت، برای خانم پاندور سلامتی و موفقیت و برای ملت مبارز و دولت آفریقای جنوبی سربلندی و بهروزی آرزو کرده است.

کد خبر 748637

دیگر خبرها

  • آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد