Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام رضا محمدی روز دوشنبه در کارگاه آموزشی نقش شبکه تبلیغ در مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات ، در مصلای این شهر بیان کرد: مردم ایران اکنون به رشد سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند و این در حالیست که مردم کشوری مانند آمریکا هنوز به چنین رشدی دست نیافته‌اند.

وی افزود: مردم بخشی از نظام جمهوری اسلامی هستند و مردم با انتخاب خود به این نظام قدرت می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات علمیه موسسه امام خمینی(ره) قم گفت: انتخابات به عنوان بخشی از فرآیند نظام باعث رشد جامعه می‌شود و انتخابات ریاست جمهوری بخشی از این فرآیند عمومی است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: ۹۸ درصد از مردم به جمهوری اسلامی رای آری دادند و جمهوریت آن که احترام به رای مردم است باید حفظ شود.

وی ادامه داد: مجریان انتخابات باید بستر حضور نامزدهای تمام سلایق و گروه‌های سیاسی را، که به قانون اساسی اعتقاد و پایبندی دارند، فراهم سازند تا قدرت انتخاب مردم افزایش یابد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نقش شیوخ و هیات‌های مذهبی در پرشور برگزار شدن انتخابات گفت‌:  شیوخ در آگاهی بخشی افکار عمومی نقش موثری دارند و بی‌تردید حضور آنها در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری می‌تواند مشارکت حداکثری را رقم بزند.

وی بیان کرد: وقتی اکثریت مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و رای خود را به صندوق می‌اندازند علاوه بر مشارکت فعال در سرنوشت خود، موجب تقویت نظام اسلامی می‌شوند و کشور را در برابر توطئه‌های مستکبران بیمه می‌کنند.

عضو هیات علمیه موسسه امام خمینی(ره) قم افزود: به همین دلیل نیاز است که برای دعوت همه اقشار مردم با هر دیدگاه سیاسی، برای حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در سرنوشت خودشان و کشور تلاش شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آبادان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آبادان دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست خبری مشترک با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: در دو روز گذشته مذاکرات مهمی با امیرعبداللهیان و علی باقری کنی داشتم.

وی افزود: بیش از یکسال قبل بیانیه‌ای صادر کردیم که سند مهمی در خصوص سطح همکاری‌های ایران و آژانس در حوزه پادمانی بود. این سند گام‌های اضافی که طرفین باید اتخاذ کنند را تعریف می‌کند. امروز توافق کردیم که این سند ادامه پیدا کند.

گروسی با تأکید بر اینکه سند ماه مارس کماکان معتبر است، بیان کرد: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است