Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره سرقت از منزل یک خانم بازیگر و انتشار جزئیات این سرقت توسط این بازیگر گفت: به این بازیگر پیشنهاد می‌دهم اکنون که مردم را در جریان سرقت از منزلشان قرار داد‌ه‌اند، موارد ایمنی و ضعفهای ایمنی منزل را نیز بیان کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره سرقت از منزل آزیتا ترکاشوند، اظهار کرد: زمانیکه خبر وقوع حادثه‌ای به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام شود، هیچ سؤالی مبنی بر اینکه حادثه‌دیده یا مالباخته چه کسی و دارای چه موقعیت اجتماعی است مطرح نمی‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه تمام مردم از نظر پلیس یکسان هستند و به تمام پرونده‌ها نیز به طور یکسان رسیدگی می‌شود، گفت: گاهی در برخی پرونده‌ها که متعلق به افراد شناخته شده یا اصطلاحاً سلبریتی است، شاهدیم که جزئیات حادثه توسط خود این افراد اطلاع‌رسانی می‌شود و همین موضوع نیز به سبب شهرت فرد مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال در ماجرای سرقت اخیر از خانه یک بازیگر در محله نیاوران، رسیدگی به پرونده این سرقت نیز همچون دیگر سرقتها در دستورکار قرار گرفته و توسط همکاران من در مجموعه پلیس در دستور کار هم قرار دارد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس در هیچ یک از موارد هویت مالباخته یا شاکی را اعلام نمی‌کند اما اکنون با توجه به اینکه این خانم بازیگر، این موضوع را اعلام کردند، خوب است که همین موضوع بهانه‌ای شود تا از ظرفیت هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های ساخته شده برای ارتقا امنیت و ایمنی کمک بگیریم.

موقوفه‌ای ادامه داد: متأسفانه منزل این خانم بازیگر، فاقد کمترین تجهیزات و امکانات تأمین امنیت بود، پنجره‌ها در طبقه اول بدون حفاظ بوده و ساختار و معماری بالکن نیز عملاً تبدیل به یک پلکان برای سارقان شده بود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ عنوان کرد: برخی از موارد ممکن است مربوط به معماری باشد اما موارد بسیاری از جمله ارتقا امنیت خانه باید توسط خود صاحب‌خانه مورد توجه قرار بگیرد که اینگونه نبود.

وی متذکر شد: پلیس قطعاً به وظیفه خود در مورد رسیدگی به این پرونده همچون دیگر پرونده‌ها عمل خواهد کرد اما باید بدانیم که جرائم، از سرقت گرفته تا موارد دیگر یک بعدی نیستند و برای وقوع آن باید چندین عامل دست به دست هم بدهند.

موقوفه‌ای یادآور شد: به این بازیگر کشورمان پیشنهاد می‌دهم اکنون که مردم را در جریان سرقت از منزلشان قرار داد‌ه‌اند، موارد ایمنی و ضعفهای ایمنی منزل را نیز بیان کنند تا شاید مردم با کمک از این موارد توجه بیشتری به ایمنی منازلشان داشته باشند.

زورگیری خونین از یک عکاس خبری در تهران/ 21 ضربه چاقو زدند، لنز و لپ‌تاپ و دوربین را بردندسارقی که پس از سرقت، طلاها را پس داد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 کلانتری پلیس پیشگیری پلیس پلیس 110 کلانتری پلیس پیشگیری پلیس سرقت از منزل خانم بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیر نظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 6097521

دیگر خبرها

  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز