Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آمریکا در جریان یک جلسه استماع در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفت برنامه هسته‌ای ایران از کنترل خارج شده است.

به گزارش فارس، «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان یک جلسه استماع در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تصریح کرد برنامه هسته‌ای ایران بعد از خروج واشنگتن از برجام از کنترل خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه آمریکا گفت: «برنامه هسته‌ای ایران در دوران اجرای برجام تحت کنترل بود اما الان از کنترل خارج شده است. ایران در حال انجام فعالیت‌هایی است که اگر قدرت هسته‌ای بود وضعیت بدتری می‌داشت.»

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره مذاکرات جاری در وین برای از سرگیری اجرای کامل برجام نیز اظهارنظر کرد. او گفت: «هنوز مشخص نیست که آیا ایران از اراده و آمادگی لازم جهت انجام اقدامات ضروری برای بازگشت به پایبندی برجام برخوردار است یا خیر.»

بلینکن همچنین مدعی شد چنانچه برنامه هسته‌‌ای ایران ادامه پیدا کند «زمان گریز هسته‌ای» این کشور به چند هفته خواهد رسید.

زمان گریز، مفهوم ابداعی آمریکایی‌ها است و به زمان لازم جهت انباشت مواد هسته‌ای لازم برای ساخت یک بمب هسته‌ای اشاره دارد. آمریکایی‌ها می‌گویند محدودیت‌های اعمال‌شده در برجام این زمان را به یک سال رسانده بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کنترل خارج شده برنامه هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد

مرتضی امینی‌فر با اشاره به برنامه کاهش زمان فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهرداری این کلان‌شهر گفت: در راستای تکریم، تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مراجعین، از ابتدای سال جاری صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهر شیراز با شتابی بیش از پیش انجام خواهد شد.

مدیرکل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز تصریح کرد: در گذشته پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه و ارسال گزارش‌های مرحله‌ای ناظرین، ثبت پرونده و انتظار متقاضی به جهت تعیین زمان بازدید و پس از آن اصلاح و رفع مغایرت‌ها عملاً موجبات اتلاف زمان مراجعین را به همراه داشت که با تدابیر پیش‌بینی شده، اولویت‌بخشی و تسهیل‌گری به درخواست‌های صدور گواهی پایان کار رجوع شده به این حوزه تسریع شد.

او بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ همزمان با اجرای ساختمان، کنترل و ارزیابی مرحله‌ای، توسط ناظر عالیه معماری که از سوی معاونت شهرسازی و معماری در محل پروژه حاضر است، انجام و مغایرت‌های نقشه به موازات عملیات اجرایی کنترل و ارزیابی شده و رفع نقص و اصلاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • صهیونیست‌ها ناچارند تسلیم شوند
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود