Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک وزارت دفاع و نیروی انتظامی با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با هدف ارتقای توان مأموریتی نیروی انتظامی به امضا رسید.

امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با اشاره به لزوم ارتقاء توان ماموریتی نیروی انتظامی در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی اظهار کرد: وزارت دفاع با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت‌های صنعتی، علمی، فناورانه و دانشی خود در پشتیبانی از ماموریت‌های متنوع نیروی انتظامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تقویت قدرت نیروی انتظامی را به عنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع نقش و ماموریت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور را ستودنی و قابل تحسین برشمرد و تصریح کرد: کارکنان جان بر کف، مخلص و پرتلاش نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌های برقراری نظم و امنیت کشور با نثار جان خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و امنیت مثال زدنی امروز کشورمان مشحون از خدمات صادقانه این سربازان سرافراز ایران اسلامی است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری نیز در این دیدار با تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت دفاع نسبت به نیروی انتظامی تصریح کرد: اولویت نیروی انتظامی در حال حاضر توسعه فناوری‌های پیشرفته پلیس هوشمند و لزوم تقویت توان نیروی انتظامی برای مقابله با موضوع قاچاق کالا و ارز و مبارزه با مواد مخدر و موضوعات از این دست می‌باشد.

فرمانده نیروی انتظامی تامین تجهیزات مورد نیاز این نیرو را در جهت برقراری نظم و امنیت کشور از اولویت‌های حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد: ان شاالله با حمایت‌های وزارت دفاع بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قابلیت‌های فراوانی در اجرای مأموریت‌های متنوع و خطیر پلیس دست یابیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع نیروی انتظامی تفاهم نامه همکاری نیروی انتظامی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  

گاردین جزییات نامه پیرز داگارت، یک وکیل تحقیقات عمومی درباره قتل عمدی دست‌کم ۸۰ شهروند افغانستان توسط نیروهای بریتانیایی را نشر کرده که نشان از بروز مشکل در روند این تحقیقات است.

طبق این نامه، حتی اگر وزارت دفاع بریتانیا، کارمندان حقوقی اضافی استخدام کند و نرم‌افزار تخصصی خریداری کند ارایه اسناد تا اکتبر یا نوامبر سال جاری ممکن نیست.

با این وصف، جلسات استماعیه در مورد این قتل‌ها ممکن است تا مارچ ۲۰۲۵ به تعویق بیفتد.

پیرز داگارت، وکیل وزارت عدلیه بریتانیا گفته است: «وضعیت کنونی کاملاً غیرقابل قبول و تأسف‌بارترین شکست وزارت دفاع در انجام مسوولیت‌هایش است.»

با این حال، امروز قرار است جلسه‌ای در مورد این‌که چرا اسناد مورد نیاز در زمان تعیین شده، ارایه نشده، در وزارت دفاع بریتانیا برگزار شود.

سال گذشته اطلاعاتی افشا شد که نیروهای ویژه بریتانیا بین ساله‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ دست‌کم ۸۰ شهروند غیرمسلح افغانستان را در هلمند کشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی