Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@03:37:08 GMT

پرسپولیس به دنبال توافق با پدیده

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۸۰۷

باشگاه پرسپولیس به دنبال توافقی تازه با باشگاه پدیده است

سرخ پوشان به دنبال این هستند در مذاکره با مسئولان باشگاه پدیده به توافق تازه ای دست پیدا کنند.

به گزارش طرفداری، همان طور که در جریان هستید سال 98 محمدحسن انصاری فرد پس از فراهم کردن شرایطی برای جدایی کالدرون، در توافق با مدیران باشگاه پدیده یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پدیده ای ها نیز با مبلغی بالا رضایت نامه یحیی گل محمدی را صادر کردند.

جالب این که پس از گذشت بیش از یک سال باشگاه پرسپولیس هنوز موفق نشده به تعهداتش عمل کند و با باشگاه پدیده تسویه حساب نکرده است، در حالی که این قرارداد با بندها و جرایم مختلف برای تاخیر تنظیم شده بود. باشگاه پدیده چاره ای ندید جز شکایت از باشگاه پرسپولیس و درنهایت سرخ پوشان توانستند به توافق تازه ای برسند.

طبق این توافق پرسپولیس در این هفته باید مبلغ 9 میلیاردی بدهی پدیده را بپردازد اما آن چنان که مشخص به نظر می رسد هنوز این مبلغ تامین نشده است.

آخرین خبرهای طرفداری حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس در تلاش است با پدیده توافق کند تا مبلغ رضایت نامه گل محمدی را در تاریخ جدیدی پرداخت کند.

 

بیشتر بخوانید:

نگرانی یحیی گل محمدی بابت مصدومیت کمال کامیابی نیا

یحیی گل‌ محمدی: به هرسازی که سازمان لیگ زده رقصیده‌ ایم؛ چرا همیشه فشار روی تیم ما است؟

 

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات نادر فریادشیران در طرفداری: به دخترم می گویم نسل سوخته من هستم نه شما دهه شصتی ها! باشگاه استقلال پول نداشت، فرهاد مجیدی پول غذای بازیکنان را از جیبش داد! درگیری لفظی بازیکن سابق پرسپولیس با خبرنگار بحرینی در آستانه دیدار مهم تیم ملی گواردیولا: بازگشت به بارسلونا؟ با منچسترسیتی قرارداد دارم؛ کومان برای بارسا ایده آل است گابریل ژسوس گزینه جدید یوونتوس برای جانشینی کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پدیده گل محمدی یحیی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال یک رکورد جدید

 جواد نکونام روزی که روی نیمکت استقلال نشست دو هدف داشت. هدف اول او قطعا قهرمانی با آبی‌پوشان بود اما او دوست داشت این قهرمانی با رسیدن به رکوردی که فرهاد مجیدی ثبت کرده بود اتفاق بیفتد. 

باخت به سپاهان در هفته سوم، اما باعث شد تا رویای قهرمانی بدون شکست از بین برود. حالا جواد نکونام به دنبال این است که جام را بالای سر ببرد و این بار به جای رکورد فرهاد مجیدی، رکورد پرسپولیس را نشانه گرفته است. 

قرمزهای پایتخت در اواخر لیگ ششم و اوایل لیگ هفتم با هدایت مصطفی دنیزلی و افشین قطبی، در 26 بازی پیاپی شکست نخوردند و تا پیش از قهرمانی استقلال با مجیدی، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر ایران در اختیار داشتند.

حالا استقلال نکونام فرصت دارد این رکوردی را که پرسپولیس با دو مربی در دو فصل به دست آورد به تنهایی در یک فصل از آن خود کند. 

به این ترتیب او با این که در این مسیر به رکورد پرسپولیس می‌رسد اما در اصل اولین مربی‌ای است که می‌تواند این رکورد را خلق کند و البته برخلاف دو مربی دیگر مربی وطنی است. 

جواد نکونام 5 هفته فرصت دارد که هم این رکورد را به دست بیاورد و هم تیمش را قهرمان کند. البته نکونام خوب می‌داند که در این هفته‌ها بردن بسیار مهم‌تر از نباختن است. در حال حاضر تیمی مانند مس رفسنجان هم می‌تواند یک رکورد در نباختن ثبت کند اما جایگاه خوبی در جدول ندارد. همانطور که تساوی در تبریز رکورد نباختن این تیم را حفظ کرد اما اگر استقلال خوش‌شانس نبود می‌توانست به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود.

دیگر خبرها

  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!