Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:58:33 GMT

تاریخ‌سازی مهاجم عراقی در مقدماتی جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۸۶۰

تاریخ‌سازی مهاجم عراقی در مقدماتی جام جهانی

در لحظات آغازین دیدار عراق و کامبوج، مهاجم جوان عراقی‌ها توانست با گلزنی خود تاریخ‌سازی کند و نام خود را در تاریخچه مسابقات ثبت کند.

به گزارش "ورزش سه" مطابق انتظار و پیش‌بینی‌هایی که از دیدار عراق و کامبوج در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا بود، شاگردان کاتانچ موفق شدند از همان ثانیه‌های اولیه بازی توپ و میدان را در اختیار بگیرند و خیلی سریع گل اول مسابقه برای سود عراقی‌ها به ثمر نشست و مهاجم جوان این تیم اولین شوت بازی را به گل تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در شرایطی که زمان زیادی از سوت آغاز مسابقه نمی‌گذشت، مهند علی مهاجم 20 ساله تیم ملی عراق در ثانیه 20 توانست دروازه کامبوج را برای اولین‌بار در این مسابقه فرو بریزد تا با این گل، عنوان سریع‌ترین گل مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا را به نام خود ثبت کند و نام خود را به تاریخچه مسابقات با این گل اضافه نماید.

 

مهند علی در دیدار رفت مقابل تیم ملی ایران هم موفق به گلزنی شده بود و مهره خطرناکی در ترکیب تیم ملی عراق به شمار می‌رود؛ تا دقیقه 30 دیدار عراق و کامبوج، شاگردان کاتانچ توانسته‌اند سه بار دروازه حریف کم‌تجربه خود را باز کنند و بشار رسن و عدنان علی دیگر گلزنان تیم ملی عراق در مسابقه امروز بوده‌اند.

 

مهاجم جوان و 20 ساله عراقی‌ها با گلزنی امشب خود، به جز رقم زدن سریع‌ترین گل مرحله مقدماتی جام جهانی توانست پنجمین گل خود در این دوره از رقابت‌ها را به ثمر برساند و در کورس رقابت برترین گلزنان تورنمنت امیدوار به ادامه راه بماند.

عراق تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی عراق مقدماتی جام جهانی تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر

گلیسون برمر؛ مدافع مطمئنی که در گلزنی هم کارایی زیادی دارد.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. گلسیون برمر با پرواز بلند و ضربه سر دیدنی خود، تک گل یوونتوس در این دیدار حساس را به ثمر رساند.

به نقل از اوپتا؛ از فصل ۲۰۱۹/۲۰ و ثبت اولین گل برمر در سری آ، این مدافع برزیلی تاکنون موفق زدن ۱۳ گل با ضربه سر در سری آ شده است. در این مقطع، هیچ مدافعی در پنج لیگ معتبر اروپایی به اندازه برمر با ضربه سر گلزنی نکرده است.

گفتنی است برمر ۲۷ ساله تاکنون در ۱۶۲ بازی سری آ با پیراهن تورینو و یوونتوس به میدان رفته و ۱۸ گل زده است. از این ۱۸ گل، ۱۳ مورد با ضربه سر بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • راه گلزنی نوراللهی را بستند (ویدئو)
  • نجمه خدمتی راهی مرحله دوم تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت شد
  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • مرور یک تجاوز شیمیایی