Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد عبادی زاده عصر امروز در ویژه‌برنامه دعوت اظهار کرد: اولین ویژگی رییس جمهور آینده آن است که مدیر باشد و تخصص در یک رشته شاید به تنهایی نتواند مشکلات کشور را رفع کند.

وی افزود: رییس جمهور باید توانایی جمع کردن کشور را داشته باشد و مهم‌ترین نقطه گرانی‌گاه انقلاب اسلامی را که همانا قرارگیری در پیچ تاریخی اقتصادی است، حل و رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که توجه به سفره مردم و دغدغه عمومی در این زمینه باید راهبرد اصلی دولت آینده باشد، خاطرنشان کرد: اشتغال و رونق تولید نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برنامه‌ریزی برای آن می‌تواند نسل جوان جامعه را به چرخه تولید و بهره‌وری در کشور وارد کند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ادامه داد: فرهنگ مسأله‌ای اساسی است ولی اولویت امروز که مطالبه مردم و رهبری است، معیشت مردم است و اداره اقتصاد کشور یک خواسته اساسی از رییس جمهور است.

وی اهمیت عنصر تقوا در رییس جمهور آینده را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: بیش از 97 درصد بودجه کشور دست رییس جمهور کشور است و رییس جمهور باید امین مردم باشد تا منابع به شکل مناسب و درستی در کشور توزیع و توسعه متوازنی خلق شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سیاه‌نمایی‌های دشمنان در زمینه بزرگ جلوه‌دادن مفاسد اقتصادی، عنوان کرد: کل آمار اختلاس‌ها در برابر کل بودجه کشور به کسری از 1 درصد نیز نمی‌رسد اما فضا به گونه‌ای است که بزرگ‌نمایی می‌شود و اعداد و ارقام بالا جلوه داده می‌شود. البته مبارزه با فساد باید راهبرد اصلی دولت آینده باشد اما باید مراقب بود که دشمنان با سواستفاده از فضا، به سمت سیاه‌نمایی نروند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تأکید کرد: مسؤولان ما در مجموع مومن، متدین و دغدغه‌مند هستند و آنچه مردم باید توجه کنند آن است که باید بازده و کارآیی اداره کشور را بالا ببریم و کارها را بدست متخصصان بسپاریم و به این دست امور توجه خاص داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز به رییس جمهوری نیاز داریم که اعتقاد و اعتماد مردم را جلب کند و رییس جمهوری برگزیده شود که پشتوانه رای بالای ملت ایران را داشته باشد و بتواند در جامعه از حقوق ملت دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان گفت: حضور حداکثری مردم می‌تواند حماسه اقتدار و عزت ملت ایران باشد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری