Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:20:11 GMT

باید قهر کنندگان با صندوق آرا را به مشارکت تشویق کنیم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۹۵۸

باید قهر کنندگان با صندوق آرا را به مشارکت تشویق کنیم

ایسنا/آذربایجان غربی رییس ستاد مرکزی انتخاباتی عبدالناصر همتی در آذربایجان غربی گفت: نباید عرصه انتخابات خالی بماند بلکه باید قهر کنندگان با صندوق آرا را به مشارکت تشویق کنیم.

علیرضا ملامحمدی زاده امروز ۱۷ خرداد در مراسم افتتاح ستاد مرکزی انتخاباتی عبدالناصر همتی در آذربایجان غربی بااشاره به آغاز فعالیت رسمی ستاد مذکور بابیان اینکه خروجی مشارکت حداکثری در انتخابات،همواره پیروزی عقلانیت بوده است،گفت: برهمگان وظیفه است پای صندوقهای رای حاضر شوند و دلسردشدگان از مشارکت را نیز باید پای کار آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید قهر کنندگان با صندوق آرا را به مشارکت تشویق کنیم. 

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی همتی در آذربایجان غربی بابیان اینکه امروزه مردم در مضیقه هستند و مشکلات اقتصادی کمر مردم را خم کرده است، اظهار کرد: امروزه لازمه راه برون رفت ایران از مشکلات تشکیل دولت نخبگان برای حرکت به سمت توسعه و بالندگی است، وطن را باید به سمت رشد و توسعه سوق دهیم. 

ملامحمدی زاده ادامه داد:  آذربایجان سر ایران است اما با توجه به پتاتسیلهای معدنی، کشاورزی، کیلومترها مرز مشترک باکشورهای مختلف و وجود دریاچه ارومیه هنوز به آنچه که استحاق ان را داشته نرسیده است  اما با انتخاب فرد اصلح با دیدی اقتصادی می توان ظرفیتها را قوت بخشید و بر مشکلات فایق آمد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی