Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: بعد از انتشار فیلمی کوتاه از فردی که ادعای قاضی بودن می‌کند و انتساب آن از سوی افرادی خاص به سید ابراهیم رئیسی مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که کلیپ برای قبل از سال ۹۸ است که در مقطع کنونی از سوی برخی جریانات سیاسی منتشر شده است.

علی نادری، مدیر کل روابط عمومی قوه قضائیه هم در توئیتر از کسی که این کلیپ را منتشر کرده خواسته که این کار را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


رضا تقی‌پور هم که اخیرا شایعاتی درباره فضای مجازی و سمت او در ستاد سید ابراهیم رئیسی منتشر شده بود، گفته: خبر منتشر شده درباره طرح مجلس درخصوص فیلترینگ، دروغ و کذب است و با اقدام قضایی این موضوع را پیگیری می‌کنم، سایتی که این خبر را منتشر کرده نیز باید مستندات خود را ارائه دهد. پیشتر سخنگوی ستاد رئیسی هم اعلام کرده بود تقی‌پور هیچ سمتی در این ستاد ندارد.

بسته بیست و دوم «خط و ربط» در ادامه از نظر شما می‌گذرد.
 


کشورداری با رودربایستی نمی‌سازد

سید ابراهیم رئیسی معتقده که در کشور منابع انسانی کار آمدی داریم و از لحاظ آب و هوایی و مخازن ثروت‌های کشور در موقعیت بسیار خوبی هستیم و می‌توانیم قدرتمند باشیم. او گفته: باید سهم 50 درصدی مسکن در سبد خانواده را به 30 درصد تقلیل دهیم.

او تصریح کرده که کشور ما گرفتار جناح بازی و رودربایسی شده است. کشورداری و  مدیریت با رودربایستی نمی‌سازد، با رعایت حال دیگران را کردن نمی‌سازد، کشور مدیریت جدی می خواهد.

رئیسی به مسئله ابربدهکاران بانکی هم پرداخته و گفته: برخی بانک‎های خصوصی شده‌‎اند بانک اختصاصی؛ یعنی فقط به چند نفر خاص تسهیلات داده‎اند. غالب معوقات بانکی که درحال وصول است مربوط به چند نفر است که آن‎ها را محاکمه کردیم.

او این وعده را هم داده که مالیات از تولید را با با شیبی مناسب به ۱۰ درصد کاهش دهد.


شروع کار از روز اول طبق برنامه 

سعید جلیلی گفته: وقتی زندگی‌نامه علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال را از زبان او شنیدم، دریافتم که خود او با تلاش و همت بالایی که داشته توانسته است چنین جایگاهی را پیدا کند. بسیاری از جوانان مستعد ما مثل بیرانوند هستند که در جای جای ایران حضور دارند؛ برنامه‌ای که ما در زمینه استعدادیابی ورزشی تهیه کرده‌ایم بر همین مبناست که دولت موظف به جستجوی استعدادها به صورت عادلانه در سراسر کشور باشد.

او این قول را هم داده که دولتش از روز اول کارهای خود را شروع کند. او گفته: برنامه های ما به جمع بندی رسیده و از روز اول دولت، براساس همین برنامه ها می‌توان کارها را شروع کرد.
 


رونمایی از متخلفین حقوقی بورس

قاضی زاده هاشمی گفته که ما دنبال توسعه بازار در منطقه هستیم به این معنا که بازار 80 میلیون نفری را تبدیل به بازار 600 میلیون نفری کنیم. او برای این منظور زنجیره تولید بین کشوری، استفاده‌ از پلت فرم‌های منطقه‌ای، ایجاد رقابت بواسطه توسعه بازار را پیشنهاد داده و گفته: منطقه اقتصادی را توسعه می‌دهیم و نقش مدیریت این منطقه را ایفا خواهیم کرد.

او درباره وعده 3 روزه‌اش برای بورس هم گفته: من کاری می کنم که متخلفین حقوقی بازار که پول مردم را برداشتند رفتند با آنها برخورد بشود. بررسی کردیم و 200 کد حقوقی را به دادگاه معرفی کردیم که اینها منابع مالی را در عرض 2 ماه بعضی‌ها در عرض چند روز آخر برداشتند بردند. یک جا مثل بانک صادرات که 9 هزار و 400 میلیون تومان این کار را کرده است.
 


تأسیس صندوق درآمد پایدار برای ۷ میلیون سرپرست خانوار

مهرعلیزاده معتقده که وضعیت اقتصادی امروز حاصل بی‌برنامگی از ۱۶ سال پیش تاکنون است. او گفته: من نمی‌دانم افرادی که می‌گویند در ۳ روز شرایط بورس را درست می‌کنیم و یا آن‌هایی که می‌گویند به محض آمدن فساد را ریشه‌کن می‌کنیم، آیا از مفهوم اقتصاد چیزی می‌دانند؟

او این وعده‌ها را هم داده که برای ۷ میلیون سرپرست خانوار که درآمد ثابت و مشخصی ندارند، صندوق درآمد پایدار  تشکیل می‌دهد و احتمار و گران‌فروشی را نیز از بین می‌برد.
 


مانع سرازیر شدن پول به سمت رانت و دلالی می‌شوم

محسن رضایی معتقده که نقدینگی و پول تشنه بزرگ شدن هستند. او گفته: با کاهش هزینه‌ها و ایجاد جذابیت در تولید مانع سرازیر شدن پول و نقدینگی به سمت رانت و دلالی می‌شویم.

او این قول را هم داده که گزینش‌های خاص را کنار خواهم گذاشت و از همه شایستگان در ایران استفاده خواهیم کرد.
 


فساد و خودباختگی نمی‌گذارد که مسئول، نوکر مردم باشد

زاکانی معتقده ظرفیت‌های زیادی در کشور ما وجود دارد، اما بخاطر تعارض منافع و فساد اقدام مهمی انجام نمی‌شود. او گفته در بخش بالادستی پتروشیمی، افرادی از خارج از کشور سرمایه گذاری کرده‌اند، اجناس خود را یا به بورس عرضه نمی‌کنند یا به سختی یا کم عرضه می‌کنند و به خارج کشور می‌فرستند.

او این وعده را هم داده که در ۶ ماه اول حداقل ۵۰۰ هزار شغل و در سال بعد ۱.۵ میلیون شغل و از سال دوم دو میلیون شغل می‌توانیم ایجاد کنیم.

زاکانی تصریح کرده که تعارض منافع، فساد و خودباختگی نمی‌گذارد که مسئول، نوکر مردم باشد، اما ما به فضل الهی برای آینده اینگونه مشکلات را نخواهیم داشت.

کاندیداتوئیت|بازار داغ دعوت به مناظره
 

 

 

 

 

 

 

مناظره دوم با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی

مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری سه شنبه ۱۸ خرداد از ساعت ۱۷ و با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار خواهد شد.

ناصر ایمانی به روند مناظره اول انتقاد کرده و گفته: اگر شما بزرگترین اقتصاددانان جهان را بیاورید و از آنها بخواهید تا درباره نحوه مدیریت نقدینگی در کشور در عرض ۳ یا ۴ دقیقه توضیح بدهند گمان نمی‌کنم که توانایی این کار را داشته باشد.

بعد از نامه رسمی نماینده سید ابراهیم رئیسی به کمیته تبلیغات انتخابات صداوسیما، برای پاسخگویی به اتهامات مهرعلیزاده و همتی به رئیسی در جریان مناظره نخست، ۵ دقیقه زمان برای رئیسی منظور خواهد شد.

تأکید انقلابی‌ها بر «ما می‌توانیم»

سعید محمد هم معتقده که قدرت کشور در تهران جمع شده، او گفته: کشور مملو از منابع خدادادی و منابع انسانی است و نمی‌توان در کشور پهناوری مثل ایران با نشستن در اتاق در بسته کشور را اداره کرد.

محمد ناظمی اردکانی، ویر اسبق تعاون معتقده که ظرفیت های بالقوه کشور بیش از مشکلات موجود است. رئیس ستاد پویش نخبگانی حامیان رئیسی گفته: رئیسی اهتمام ویژه‌ای به مسئله جوانان و نخبگان دارد و در صورت پیروزی در دولت سیزدهم از ظرفیت آنها استفاده بیشتری خواهد کرد.

مهدی چمران معتقده که در کنار مشارکت حداکثری، انتخاب هوشمندانه هم یک اولویت مهم است که باید برای آن تلاش کرده و از رأی دادن هیجانی پرهیز کنیم. او گفته: حل مشکلات اقتصادی با قهر کردن و پشت کردن عملی نخواهد شد؛ باید بایستیم و از حق خودمان دفاع کنیم، حق ما یعنی حق تعیین سرنوشت خودمان و کشور که باید از آن استفاده کنیم.

نیکزاد معتقده که اقدامات دولت باعث شده که باور مردم نسبت به کارآمدی دولت‌ها و نظام دچار مشکل شده و مردم دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی داشته باشند.

نکته‌سنجی فائزه درباره همتی و مهرعلیزاده

فائزه هاشمی معتقده که مهرعلیزاده به دنبال گرفتن پست در دولت بعدی است تا رئیس جمهور شدن. او در باره همتی هم گفته: این را فراموش نکنید که آقای همتی خودشان در سیستم بوده‌اند، حالا می‌خواهند در این دوره جدید چه کار کنند که فکر می‌کنند می‌توانند موفق باشند؟

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران اما حضور همتی در انتخابات را نقطه عطف دانسته و گفته: ورود همتی به صحنه انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک مدیر اجرایی با تجربه و با سابقه خوب، نقطه امیدی برای حل معضلات و گرفتاری ها و مشکلاتی است که بدان مبتلا هستیم.

رونمایی عطریانفر از مردم اخلاق مناظرات

عطریانفر اینگونه مناظره اول را تحلیل کرده که: رضایی بسیار سطحی رفتار کرد، زکانی نماد خشونت بود، رئیسی از موضع بالا حرف می‌زد، جلیلی سعی می‌کرد خود را حزب‌اللهی‌ترین نامزد معرفی کند، قاضی‌زاده‌هاشمی منصف‌ترین نامزد در صحنه بود، مهرعلیزاده خود را بااخلاق‌ترین و با تجربه‌تر از دیگران نشان داد و همتی هم موفق‌ترین نامزد و البته مظلوم‌ترین در مناظره بود.

ارادت ویژه به برجام!

محمدعلی نمازی، از اعضای مرکزی کارگزاران معتقده که مطالبات مادی مردم راهکاری غیر از احیای برجام و تنش‌زدایی در سیاست خارجی ندارد. او گفته: اگر کاندیداهای شاخص اصولگرا رأی بیاورد، هم موانع برجام رفع می‌شود و هم FATF تصویب می‌شود و هم رابطه با کشورهای ممنوعه برقرار می‌گردد.

علی تاجرنیا، سخنگوی ستاد مهرعلیزاده هم گفته: من تصور می‌کنم که اگر آقای همتی و مهرعلیزاده بتوانند در کنار یکدیگر برنامه درستی را جلو ببرند، بدون شک ممکن است در صورت ماندن سایر کاندیدای اصولگرا انتخابات به دور دوم کشیده شود و قطعاً در دور دوم شرایط قابل تغییر می‌شود.

خبر آخر از اردوگاه اصلاحات اینکه در حالی که جبهه اصلاحات ایران هنوز به درخواست‌های مهرعلیزاده و همتی برای حضور در این جبهه و ارائه برنامه پاسخی نداده است اما امروز رسما اعلام کرد که در انتخابات شورای شهر تهران مشارکت خواهد داشت.

صدرنشینی رئیسی در حس مثبت


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خط و ربط نظرسنجی افکارسنجی سید ابراهیم رئیسی هم داده او گفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • رئیسی: همکاری‌ها برای بی‌اثر کردن دشمنی‌ها علیه دو ملت ایران و سریلانکا باید تقویت شود
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • دستیابی به دانش فنی نسل جدید دستگاه طیف سنجی لیزری
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی