Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@12:02:05 GMT

روزنامه گاردین: انسان نهایتا 150 سال عمر می کند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۵۱۷۲

روزنامه گاردین: انسان نهایتا 150 سال عمر می کند

روزنامه «گاردین» مدعی شده است که بر اساس تحقیقات انجام‌شده، دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که آخرین محدوده طبیعی زندگی انسان، ۱۵۰ سال است و زندگی بیش از آن، ممکن نیست.

آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ که هر روز با مرور تیترها و سرفصل‌های رسانه‌های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می‌کند، مطلب بالا را عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، برخی اخبار امروز (۱۷ خردادماه) روزنامه‌های جهان به شرح زیر است:

_ «گاردین» در گزارشی با عنوان «تهدیدها در خانه»، نوشته است: جو بایدن، دموکراسی را در خارج توی بوق می‌کند، اما تهدیدها در خانه گسترش می‌یابند. قصد رئیس‌جمهوری، دگرگون کردن و تغییر دادن تصویری است که دونالد ترامپ از آمریکا به اروپایی‌ها نشان داده و به آن لطمه زده است. جو بایدن، خود را شریک اروپا در برخورد با چین و روسیه، می‌داند. جو بایدن در گفت‌وگوهای فراساختاری برای اعمال عدالت نژادی، با دشواری‌هایی در خانه رو در رو خواهد بود.

_ «فایننشال تایمز» در گزارشی با عنوان «نقش تازه آمریکا» نوشته است: سفر جهانی رئیس‌جمهوری آمریکا به درون گروه هفت در اعماق سیاست خارجی، بیانگر این است که اکنون بایدن (رئیس جمهوری آمریکا) و جانسون (نخست وزیر انگلیس) به اهمیت و نیاز توجه به «ژئوپلیتیک» یا همان سیاست جغرافیایی، پی برده‌اند.

_ نشریه «دی ولت» در آلمان نیز در گزارشی با عنوان «ترس از راست‌گراها»، نوشته است: تندورهای راست‌گرا، محافظه‌کاران را تهدید می‌کنند؛ با احساس چنین هراسی، محافظه‌کاران به صندوق‌های رای رو می‌آورند. پیروزی راست‌گراها می‌تواند تندباد ویرانگری را برای مسیحیان دموکرات در حزب به بار بیاورد. چندین دهه است که این حزب در شرق آلمان، یک نیروی پا گرفته و ماندنی بوده است.

_ نشریه اسپانیایی «ال پائیس» در گزارشی با عنوان «آوازخوان سیاست» نوشته است: با سرکوب‌های پس از آئین سوگند رئیس‌جمهوری تازه اوگاندا، اکنون این کشور شاهد صدها زندانی با موج تازه دستگیری‌ها، است. فعالان مخالف دولت اوگاندا، پس از انتخابات رئیس جمهوری خیز برداشته‌اند. رئیس جمهوری ۷۶ ساله اوگاندا، ششمین دوره‌ای است که پیروز انتخابات آن کشور است. مخالفان، این پیروزی را حاصل تقلب در انتخابات می‌دانند. رهبر سرسخت مخالفان، آوازخوان اوگاندا مشهور به «باب واین» است که مدعی آزار دیدن از سوی نیروهای دولت اوگاندا است.

* از حاشیه خبرها:

روزنامه «گاردین» به نقل از نشریه «ارتباطات طبیعت» در گزارشی با عنوان «یکصد و پنجاه سال عمر»، نوشته است: دانشمندان می‌گویند انسان نه زندگی جاویدان که حدی برای زندگی دارد. آخرین محدوده طبیعی زندگی انسان، یکصد و پنجاه سال است و زندگی بیش از آن، ممکن نیست. آخرین یافته دانشمندان می‌گوید که انسان می‌تواند در نهایت تا یکصد و پنجاه سال زندگی کند و بس. بیش از آن ممکن نیست. این رقم، در بررسی زندگی صدها هزار داوطلب به دست آمده است. دانشمندان می‌گویند، فعال و پرتحرک باشید، زندگی سالم داشته باشید و آنگاه یکصد وپنجاه سال عمر در انتظارتان خواهد بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گزارشی با عنوان رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه ای با بیان اینکه ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ آذربایجان را ندارد و برنامه ای برای جنگ برای آن را نیز ندارد، گفت: ارمنستان هیچ جاه طلبی فراتر از مرزهای شناخته شده بین المللی خود ندارد.

پاشینیان گفت: ما صداقت خود را در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در روند تحدید حدود نشان داده ایم. ما متذکر شدیم که دولت ارمنستان آماده است اقداماتی را در چارچوب اختیارات خود انجام دهد تا به مردم اجازه دهد در روستاهای آذربایجان زندگی کنند. به ویژه در چهار روستایی که اکنون در آن زندگی نمی کنند. 

وی ادامه داد: ما همچنین اعلام می کنیم که در نتیجه این روند، زندگی راحت و امن در روستاهای ارمنی - باغانیس، ووسکپار، گیرانتس، برکابر - باید به همان اندازه امکان پذیر باشد.

هفته گذشته بین کمیته های تعیین حدود ارمنستان و جمهوری آذربایجان تصویب شد که 4 روستا از ارمنستان به جمهوری آذربایجان منتقل شود. همچنین اولین سنگ تعیین حدود بین دو کشور نیز نصب شد.

دیگر خبرها

  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی
  • مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • یادداشت| پیمانه‌ای که پُر شد
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند