Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@16:57:32 GMT

طالبان به مترجم ها امان نامه داد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۵۱۷۶

طالبان به مترجم ها امان نامه داد

گروه طالبان به همکاران افغانی نظامیان خارجی از جمله مترجم ها و محافظان امان داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   همزمان با روند خروج نظامیان خارجی از افغانستان، صدها نفر از همکاران افغانستانی این نیروها که در بخش های مختلف از جمله مترجمی و امنیتی با آنها همکاری می کردند امان نامه گرفتند.       طالبان در بیانیه ای به همکاران افغانی نظامیان خارجی امان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این بیانیه ، مترجم های افغان نظامیان خارجی و کسانی که با این نیروها کار کرده اند از تهدید طالبان در امان هستند و طالبان تعهد کرد به آنها کاری نداشته باشد.   طالبان ادعا کرده است که افراد این گروه امنیت نهادهای دیپلماتیک و سازمان های حقوق بشری را تامین خواهند کرد. با این حال در حدود یک هفته گذشته سفارت استرالیا در کابل به دلیل آنچه که مسایل امنیتی اعلام شد، همزمان با خروج کامل نظامیان استرالیایی از افغانستان تعطیل شد. حدود بیست سال از سال 2001 نیروهای اشغالگر آمریکایی و ناتو به بهانه ردیابی تروریسم به افغانستان حمله کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: طالبان ، امان نامه ، افغانستان ، ناتو ، نیروهای خارجی ، برج های دوقلو ، داعش ، هلمند

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طالبان امان نامه افغانستان ناتو نیروهای خارجی برج های دوقلو داعش هلمند نظامیان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، جانان سایق سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر وقوع بارندگی‌های سنگین و سیلاب در ۱۵ ولایت این کشور، ۱۴۰ باب خانه مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد: در ۳ روز اخیر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در ولایت‌ های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان؛ ۸ نفر جان‌باخته و ۳ تن هم مجروح شده اند.

به گزارش طلوع، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان پیشتر گفته بود که بر اثر وقوع سیلاب‌های اخیر سراسر افغانستان، ۹۰ تن جان باخته و ۵۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌ اند.

کد خبر 6091451

دیگر خبرها

  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • حکومت افغانستان فراگیر است
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • طالبان در سیلاب هم آب را به ایران بست | چانه‌زنی بر سر آب به کجا رسید؟