Web Analytics Made Easy - Statcounter

قالیباف با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه، تحول جدی در استان های محروم اولویت است، گفت: یکی از راه های حل مشکلات رابطه بین مردم و کارگزاران نظام است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نهايى پيگيري و نظارت ميدانى رييس مجلس شوراى اسلامي در استان ايلام، اظهار کرد: مردم ایلام برای اسلام و انقلاب اسلامی و برای عزت ایران سنگ تمام گذاشتند و ما مسئولین وظیفه داریم ایثارگری های مردم شهید پرور ایلام را جبران کنیم

 

«محمد باقر قالیباف» با تاکید بر اینکه در مکتب امام و باورهای انقلاب اسلامی مردم نقش بی بدیلی را در اداره، وحدت،پیشرفت و در همه زمینه ها دارند، یادآور شد: اگر امروزه در برخی موضوعات کشور مانند موضوعات اقتصادی کمی و کاستی داریم ریشه در این دارد که ما مانع حضور مردم در این عرصه ها شدیم و بخش عمده آسیب های کشور ما ریشه در همین موضوع دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه امیدوارم با مدیریت درست و اصلاح های ساختاری بتوانیم از حضور مردم استفاده کنیم، افزود: در شروع سفرهای استانی مجلس یازدهم افرادی نقدهایی بر آن داشتند اما ما باور داشتیم یکی از راه های حل مشکلات رابطه بین مردم و کارگزاران نظام است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ بهانه‌ و هیچ موضوعی نباید باعث حجاب بین کارگزاران و مردم شود، تصریح کرد: اگر مانعی بین مردم و کارگزاران باشد این در فقه حرام شرعی است،ما بعد از اینکه در مجلس شروع به کار کردیم تنها نماینده‌ی حوزه انتخابیه نیستیم بلکه نماینده کل مردم ایران شده ایم.

 

قالیباف با تاکید بر اینکه اگر در بخش‌هایی توانایی حل مشکلات مردم را نداریم حداقل باید درد دل های آنها را بشنویم، ابراز کرد: نظارت های میدانی از استان ها زنجیره ای از اتفاقات و مسایل است که ابتدا با بررسی مشکلات استان آغاز و سپس برای تکمیل زنجیره حضور پیدا می‌کنیم.

 

وی تصریح کرد: در استان ایلام قبل از نظارت میدانی بررسی های لازم انجام شد و به همین سبب در بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی برای محرومیت زدایی ایلام در نظر گرفته شد.


رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از پایان این نظارت میدانی،تازه شروع کارهای ماست، اظهار کرد: تصمیم‌هایی که در این نظارت میدانی در استان ایلام قطعی می شود تا ۲ هفته دیگر در سایت رسمی منتشر می شود تا مردم پیگیری و مطالبه کنند.

 

قالیباف گفت: استان ایلام دارای فرصت های بزرگی مانند حوزه انرژی، کشاورزی و توریستی است، این استان به حق  لقب سرزمین خادمین حسینی را دارد، جای سوال است که با این مقدار از ویژگی های منحصر به فرد چرا در اسلام سرمایه‌گذاری های بزرگ صورت نمی‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه  یکی از دلایل غفلت از ظرفیت های موجود، ساختار موجود است که ما دنبال اصلاح ساختاری هستیم، افزود: پروژه‌های نیمه تمام که هزینه ساز هستند را باید پیگیری و به اتمام رساند و پروژه‌های جدید مانند بحث ریلی و جاده های استان را شروع کرد.


رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای پروژه سد کنجان چم اعتبار لازم را در بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفتیم، گفت: ما در کل کشور برای محرومیت زدایی و اشتغال زایی در روستاها اعتباراتی را در نظر گرفتیم، ما مصمم هستیم در برنامه هفتم توسعه، تحول جدی در استان های محروم که ایلام یکی از آنهاست برای افزایش سرانه درآمد استان رقم بزنیم.

 

قالیباف خاطرنشان کرد: حوزه بیکاری که موجب فروپاشی خانواده ها می شود از موضوعاتی است که باید توجه ویژه شود.
 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگزاران قالیباف مناطق محروم توسعه ایلام رئیس مجلس شورای اسلامی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

طحان نظیف درباره مصوبه مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: ما نسبت به این موضوع ایرادی نداشتیم و تایید آن را قبلاً اعلام کردیم، اما ما درباره لایحه برنامه هفتم ایرادات و ابهامات دیگری داشتیم که در حال رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان است و پس از رفع این ایرادات لایحه به طور کامل ابلاغ می‌شود.

وی گفت: طبق مفاد این مصوبه نیز قانون برنامه هفتم از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • پیمایش چهارگانه ۲۶۲ هزار کیلومتر از سطح کشور در برنامه هفتم توسعه به روش ژئوفیزیک هوابرد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب