Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@13:49:27 GMT

«قیام»؛ موشک ۶ تنی ایرانی غیر قابل ره‌گیری

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۵۲۴۳

«قیام»؛ موشک ۶ تنی ایرانی غیر قابل ره‌گیری

موشک بالستیک قیام به طول ۱۱.۵ متر و قطر حدود ۹۰ سانتی متر بیش از ۶ تن وزن دارد، این محصول دفاعی بومی غیر قابل رهگیری بوده و سامانه‌های ضد موشک دشمن قدرت شناسایی و انهدام آن را ندارند. خبرگزاری میزان - قدرت موشکی از عوامل اصلی ایجاد بازدارندگی برای کشورمان در مقابل هر نوع تهدیدی است، ایران امروز در حوزه موشکی بر لبه فناوری قرار دارد، ساخت انواع موشک دست بالای اقتدار دفاعی ایران در استحکام ستون‌های امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انواع موشک با قابلیت‌هایی نظیر نقطه‌زنی از دستاوردهای مهم صنعت دفاعی کشور در جریان عملیاتی سازی راهبرد «ما می‌توانیم» است، قدرت موشکی ایران امروز خواب را از چشمان استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جنایت‌کار آمریکا و مزدورانش در منطقه به ویژه رژیم صهیونیستی گرفته است.     قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران به تلاش‌های شبانه‌روزی پدر موشکی ایران شهید حسن طهرانی مقدم گره خورده است، این شهید والامقام عمود خیمه قدرت موشکی را در صنعت دفاعی کشور بعد از دوران دفاع مقدس برپا کرد، سایه موشک‌های جمهوری اسلامی ایران امروز از بلندای قامت برافراشته شهید طهرانی مقدم بر آسمان رژیم صهیونیستی افتاده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
موشک «قیام»؛ یکی از دروازه‌های ورود جمهوری اسلامی ایران به مرزهای قدرت موشکی جهان به ویژه در بحث ساخت انواع موشک‌های بالستیک است.  
موشک بالستیک قیام به طول ۱۱/۵ مترو قطر حدود ۹۰ سانتی متر بیش از ۶ تن وزن دارد، وزن کلاهک این محصول دفاعی بومی حدود ۶۵۰ کیلوگرم تخمین زده می‌شود، موشک قیام یک موتور تک مرحله‌ای با سوخت مایع دارد و سقف پروازی آن به ۲۰۰ کیلومتر می‌رسد و بُرد این موشک در حدود ۸۰۰ کیلومتر است.   بیشتربخوانید: پهپاد «معراج»؛ کاشف پرنده‌های متجاوز دشمن در ارتفاع ۱۲ هزار پا   این موشک کاملاً ایرانی غیر قابل ردیابی و شناسایی به خاطر برخورداری از آلیاژ خاص و جذب کننده امواج راداری است و مجهز به کلاهک بارانی شدید الانفجار قیام بوده و دامنه خسارت نظامی دشمن را افزایش می‌دهد.  
موشک قیام مأموریت خود در انهدام پایگاه عین‌الاسد (پایگاه نظامی عراقی اشغال شده توسط ارتش تروریست آمریکا) را به خوبی انجام داد و مدال افتخار عین‌الاسد را در سینه دارد.   بیشتربخوانید: «طوفان»؛ رویین‌تن صنعت دفاعی کشور مقابل تله‌های انفجاری دشمن

 

موشک بالستیک میان بُرد «قیام» روز ۲۹ مرداد سال ۱۳۸۹ با حضور مسئولان دفاعی کشورمان رونمایی شد. قیام برای نخستین بار در رزمایش اقتدار ولای آزمایش شد.

  بیشتربخوانید: سفیر سوریه در ایران: پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت فلسطین حاصل مجاهدت شهید سلیمانی است شلیک موشک‌های مقاومت از مکان‌ها و زوایای مختلف به سرزمین‌های اشغالی/ شکست صهیونیست‌ها علی‌رغم بهره‌گیری از سلاح‌های ۷۳۰ میلیون دلاری مجهز به بمب‌های نقطه‌زن/ هدف‌گذاری فلسطین برای ساخت سری جدید موشک «قاسم» ایران شریک پیروزی فلسطین در مقاومت ۱۲ روزه/ انتقال پرواز‌های صهیونیست‌ها از ترس موشک‌های بومی/ پشت سر مقام معظم رهبری در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: موشک سپاه پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موشک سپاه پهپاد جمهوری اسلامی ایران قدرت موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل

روزنامه کویتی «الجریده» امروز (شنبه) به نقل از منابع خود مدعی شد: «تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله اخیر این کشور به اسرائیل به شدت افزایش یافته است.»

به گزارش شفقنا، پس از حمله بی سابقه تهران علیه اسرائیل که با صد‌ها موشک و پهپاد رخ داد، درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی به شدت افزایش یافته است.

این روزنامه با اشاره به اینکه مقامات پانزده کشور پس از این حمله خواستار خرید پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی شده اند، در ادامه به نقل از منابع خود آورده است: درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی فراتر از ظرفیت‌های تولید ایران است و این کشور مجبور به رد برخی از این درخواست‌ها شده است.

در ادامه مطلب روزنامه کویتی آمده است: برخی از این کشور‌ها مشتری‌های سابق ایران و برخی مشتری‌های جدید این کشور برای خرید تسلیحات هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است