Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:16:34 GMT

انفجار گاز به یک واحد مسکونی در شهر زنجان خسارت زد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۵۲۶۰

انفجار گاز به یک واحد مسکونی در شهر زنجان خسارت زد

حسن غفاری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه، خوشبختانه زمانی اتفاق افتاد که هیچکس در منزل نبود و شدت انفجار نیز به حدی بود که درب و پنجره اتاق ها را شکسته و برخی را نیز از جا کنده و به محوطه پرت کرده است.

وی با بیان اینکه این انفجار باعث شکسته شدن تمامی شیشه ها و همچنین آسیب به برخی از لوازم خانگی موجود در این منزل شده است، اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۹ صبح امروز /دوشنبه ۱۷ خرداد ماه/ در شهرک بهارستان اتفاق افتاد و صدای ناشی از انفجار موجب ترس و وحشت همسایگان نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری، ادامه داد: در پی تماس همسایگان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی زنجان، بلافاصله اکیپ اطفا حریق از ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی واقع در سایت کارگاهی زنجان به محل حادثه اعزام و پس از آن نیز تیم امداد و نجات از ایستگاه شماره ۲ واقع در مجتمع ادارات، راهی محل شدند و ساعت ۹:۳۰ دقیقه نیز عملیات به پایان رسید

وی با بیان اینکه ۲ دستگاه خودروی سنگین و یک دستگاه خودرو پیشرو آتش نشانی در این ماموریت شرکت داشتند افزود: انفجار به علت نشت گاز از آبگرمکن دیواری روی داده بود که کارشناسان سازمان دلیل اصلی و دقیق آن را بررسی می کنند.

برچسب‌ها انفجار خط حادثه گاز زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انفجار خط حادثه گاز انفجار خط حادثه گاز زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در کاشان با اشاره به اینکه ۱۷ گروه ارزیاب در استان مشغول ارزیابی خسارت‌های ناشی از سیل هستند، گفت: باید علت بروز حوادث ریشه یابی شود تا از بروز مشکلات مشابه جلوگیری شود.
منصور شیشه فروش افزود: در بحث جبران خسارت در بخش کشاورزی سیاست دولت این است که بیمه باید پرداخت کند چراکه سال گذشته هزارو۸۰۰ میلیارد ریال غرامت بیمه کشاورزی در استان اصفهان پرداخت شد.
وی گفت: همچنین در پی بارش‌های اخیر همچنین ۷۰ واحد مسکونی در شهرستان‌های کاشان، اردستان، آران وبیدگل در اثر سیل آسیب دیده است.
منصور شیشه فروش افزود: صندوق خسارت ساختمان‌ها از حوادث طبیعی در کشور تاسیس شده و بنیاد مسکن موظف شد، خانه‌های مسکونی که خسارت دیده اند را ثبت سامانه کرده تا صندوق یادشده جبران خسارت کند.
وی ادامه داد:بسته بودن مسیر طبیعی رودخانه‌ها از عوامل تشدید سیل است و باید با ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه‌ها مقابله شود.
شیشه فروش افزود: بارش‌های شبانه روز گذشته از قبل پیش بینی و اطلاع رسانی لازم به دستگاه‌ها شده بود و شهرستان به حالت آماده باش در آمده و تیم‌های عملیاتی به موقع وارد شدند و با محوریت فرمانداری و دیگر بخش‌ها برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: بارش‌های رگباری باران در مقطع کوتاه موجب شد سیلاب و گل و لای از چند حوزه رودخانه‌ای کاشان فعال شود و مسیر رودخانه‌های حیدر و گازرگاه به شکل خاص فعال و از حوزه آبریز قهرود و جوینان و حوزه آبریز پایین دست «دره» سیلاب وارد و در بلوار امام رضا (ع) و محله گازرگاه فین بزرگ و یزدآباد آب جاری شد.
شهرستان کاشان با جمعیت ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی