Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ این دیداراز ساعت ۱۹ به وقت ایران در ورزشگاه «المحرق» برگزار و عراقی ها با کسب پیروزی ۴ بر یک دراین دیدار یک بار دیگر صدر جدول این گروه را در اختیار خود گرفتند.

«مهند علی» در دقیقه یک، «بشار رسن» دردقیقه ۲۳، «علی عدنان» دردقیقه ۲۶  از روی نقطه پنالتی و «صفا هادی» در دقیقه ۳+۹۰ برای تیم ملی عراق مقابل کامبوج گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سویی» نیز دردقیقه ۵۴  تنها گل تیم کامبوج را درون دروازه عراق جای داد و اختلاف را به حداقل کاهش داد. تیم عراق با کسب برتری در این دیدار ۱۴ امتیازی شد و یک بار دیگر به تنهایی درصدر جدول این گروه قرار گرفت.

تیم ملی کامبوج نیز پس از قبول ششمین شکست خود بدون امتیاز درقعر جدول این گروه باقی ماند.

نیمه نخست این دیداربا گل بسیارزود هنگام عراق همراه شد و مهند علی دردقیقه یک برای تیمش گلزنی کرد. شدت حملات عراقی ها پس از به ثمر رسیدن این گل به دلیل جلو کشیدن بازیکنان تیم کامبوج قدری کاهش یافت.

پس از اینکه در دقیقه دهم مهاجمان کامبوج موقعیتی را بر روی دروازه عراق خلق کردند بار دیگر ملی پوشان عراق با کنترل توپ و میدان رقیب خود را به عقب راندند.

در این دقیقه برای مهاجمان تیم ملی کامبوج برروی دروازه عراق موقعیتی بدست آمد که این فرصت را «جلال حسن» دروازه بان تیم ملی عراق با جاگیری و عکس العمل به موقع از آنان گرفت.

حسن که انتظار این ضربه از سوی بازیکنان کامبوج را نداشت پس از مهار توپ بر سر مدافعان تیمش بلند فریاد کشید وبه شدت به آنان اعتراض کرد. تلاش بازیکنان عراق که از تمامی نقاط زمین برای رسیدن به دروازه کامبوج سود می بردند دردقیقه ۲۳ گل دیگری را برای آنان به ارمغان آورد.

این گل را رسن بازیکن سابق تیم پرسپولیس با شوتی زیبا درون دروازه کامبوج جای داد و اختلاف را ۲ برابر کرد.

عطش یاران «طارق همام» تمامی نداشت و آنان با حملات متعدد خود سعی در به ثمر رساندن گل های بیشتر بودند این مهم در دقیقه ۲۶ تحقق یافت.

عدنان این گل را از روی نقطه پنالتی و پس از آنکه یکی از مدافعان تیم کامبوج «طارق همام» را در محوطه جریمه سرنگون و اعلام ضربه پنالتی به سود عراق بدست آمد.

نیمه دوم روند نیمه نخست ادامه یافت و در دقیقه ۴۸ شوت بازیکنانی عراق به دیرک افقی دروازه کامبوج برخورد با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

درادامه بازهم عراقی ها که با تغییر درترکیب به دنبال گل های بیشتر بودند حملاتی را بر روی دروازه کامبوج طراحی کردند اما تلاش آنان سودی نداشت. دردقیقه پنجاه و سوم و در یک ضد حمله بازیکنان تیم کامبوج خود را به زمین عراق رساندند.

عراقی ها که انتظار این حمله را نداشتند در پشت محوطه جریمه برروی بازیکنان کامبوج خطا کردند و پس از اینکه توپ به محوطه جریمه صدر نشین گروه C ارسال شد ویسال با ضربه سر چکشیدروازه حسن را گشود و تیمش را به گل رساند. این نخستین گل کامبوج در چارچوب این رقابت ها بود.

زمین ورزشگاه المحرق ورزشگاهی بود که تیم های ایران و هنگ کنگ در آن بازی کردند همچنان خراب و این موضوع کیفیت فنی بازیکنان تیم ملی عراق را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود اما این موضوع باعث نشد تا آنان دست از تلاش خود برای دست یابی به گل های بیشتر دراین دیدار دست بردارند.

به هر حال؛ شاگردان «سرچکو کاتانچ» سرمربی تیم اسلووانیایی عراق همانطور که در نیمه نخست تیم برتر میدان بودند درنیمه دوم نیز این برتری راحفظ کردند اما بر خلاف نیمه نخست در این نیمهفقط یک بار آنهم دردقیقه ۳+۹۰ موفق به گلزنی شده و دروازه کامبوج را فتح کردند.

ترکیب تیم ملی عراق در دیدار برابر کامبوج از این قرار بود:

جلال حسن، علا علی مهوی، میثم جبار، احمد ابراهیم، علی عدنان، طارق همام، امجد اطوان، بشار رسن(ازدقیقه ۷۵ محمد داوود)، حسین علی(ازدقیقه ۵۸ حسنی علی)، مهند علی(ازدقیقه ۷۵ محمد قاسم) و ایمن حسین (ازدقیقه ۴۶ صفا هادی).

«یعقوب عبدل بکی» داور بین المللی از کشور عمان قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او با نشان دادن ۲ کارت زرد به بازیکنان عراق و ۲ کارت دیگر به بازیکنان کامبوج آنان را جریمه کرد.

تیم ملی ایران در حساس ترین دیدار این گروه امشب با بحرین دیدار می کند. ملی پوشان کشورمان برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها به کسب پیروزی دراین دیدار بسیار نیاز دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ مقدماتی جام جهانی دروازه کامبوج تیم ملی عراق نیمه نخست عراقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گلرهای استقلال خوزستان تمرین خود را برای تقابل با بهترین خط حمله لیگ انجام دادند و آماده دیدار سخت مقابل سپاهان می‌شوند.

در دیدار رفت سپاهان و استقلال خوزستان حسن پورحمیدی درون دروازه آبی‌پوشان خوزستان قرار گرفت و در آن مسابقه 3 گل دریافت کرد، پورحمیدی در آخرین دیدار استقلال خوزستان مقابل ملوان هم درون دروازه قرار گرفت و یک گل دریافت کرد.

دروازه‌بان‌های استقلال خوزستان که رقابت جالبی با یکدیگر دارند در این تمرین با انگیزه نشان دادند و در تلاش بودند که کادرفنی تیم را قانع کنند و به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی مقابل سپاهان به میدان بروند.

سیروس پورموسوی به ترتیب 14 بار حسن پورحمیدی را درون دروازه قرار داده و 11 بار هم به فرزین گروسیان میدان داده است که در این بین پورحمیدی موفق به انجام 3 کلین شیت شده است،  با توجه به انتخاب‌های نامشخص سیروس پورموسوی در انتخاب دروازه‌بان این تیم تا روز مسابقه مشخص نخواهد بود که فرزین گروسیان یا پورحمیدی درون دروازه قرار خواهند گرفت.

استفاده چرخشی از دو دروازه‌بان هم سطح تیم استقلال خوزستان تاثیر منفی روی این تیم نشده و رقابت خوبی بین گلرهای این تیم ایجاد کرده است، باید دید آنها مقابل هجومی‌ترین تیم فوتبال ایران و آقای گل فوتبال ایران چه عملکردی خواهند داشت و می‌توانند دروازه استقلال خوزستان را در این دیدار سخت بسته نگه‌دارند یا خیر!

دیگر خبرها

  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!