Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین در چارچوب رقابت‌های گروه C مقدماتی جام جهانی از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه الرفاع به مصاف هم رفته‌اند.

 

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی زاده و سردار آزمون

ترکیب بحرین:

سیدمحمد جعفر، سیدرضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان، علی حرم، جاسم الشیخ، کمیل الاسود، مهدی حمیدان، محمد مرهون و محمد الرمیحی

دقایق حساس مسابقه:

نیمه اول: 

دقیقه ۱۰: ضربه سر طارمی در دستان دروازه‌بان بحرین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دقیقه ۱۱: مهدی حمیدان در جناح راست زمین صاحب توپ شد که ضربه محکم پای چپ او از بالای دروازه ایران به اوت رفت.

دقیقه ۱۸: شوت پای چپ راه دور از احمد نوراللهی در میانه راه با دخالت علی حرم تغییر جهت داد و به کرنر رفت.

دقیقه ۱۹: سانتر دقیق علی قلی‌زاده از روی کرنر سمت راست زمین و ضربه سر سردار آزمون را ولید الحیام در محوطه ۶ قدم با ضربه سر دفع کرد تا دروازه بحرین باز نشود.

دقیقه ۲۰: علی قلی‌زاده با حرکت تکنیکی در سمت راست محوطه جریمه بحرین موقعیت خطرناکی به‌وجود آورد که پاس رو به عقب او شوت محکم پای راست زمینی احسان حاج‌صفی را محمد جعفر در دو مرحله جمع کرد تا سردار آزمون در ریباند گلزنی نکند.

دقیقه ۲۸: ضربه بازیکن بحرین روی اشتباه حاج صفی از کناره دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۳۰: ضربه مهدی طارمی را دروازه‌بان بحرین بازهم در دو ضرب مهار کرد. 

دقیقه ۳۱: خطای بازیکن بحرین روی مهدی طارمی در موقعیت آشکار گلزنی که داور کارت زرد به مدافع داد. 

دقیقه ۴۰: موقعیت گلزنی برای بازیکنان بحرین روی اشتباه بازیکنان ایران که در نهایت بیرانوند توپ را جمع کرد. 

دقیقه ۲+۴۵: ارسال احسان حاج‌صفی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین و ضربه پشت سر مهدی طارمی از کنار دروازه بحرین عبور کرد. بیشتر بخوانید: به بهانه بازی تیم ملی ایران با بحرین/ جانفشانی شهریار با طحال پاره + فیلم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی