Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@18:53:54 GMT

گزارش زنده؛ ایران ۲ _ بحرین صفر

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۵۵۰۶

گزارش زنده؛ ایران ۲ _ بحرین صفر

نیمه دوم تقابل سرنوشت ساز ایران و بحرین دقایقی قبل در منامه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی کشورمان در دومین گام خود از دور برگشت انتخابی جام جهانی از ساعت ۲۱ به مصاف بحرین میزبان رفته که این بازی برتری یک گله تیم ملی در جریان است.

مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

دیدار تیم‌های ایران و بحرین

ورزشگاه: استادیوم ملی، منامه (بحرین)

تماشاگر: -

گل‌ها: سردار آزمون (دقیقه ۵۴- برای ایران)

اخطار: احمد نبیل (دقیقه ۳۱- از بحرین) - علی حرم (دقیقه ۵۱- از بحرین)

اخراج: -

تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی (دقیقه ۴۶- سامان قدوس)، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نورالله‌ی، علی قلی زاده مهدی طارمی، سردار آزمون

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

تیم ملی بحرین: سید محمد جعفر، سید رضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان، علی حرم، جاسم الشیخ، عبدالوهاب المالود، مهدی حمیدان، محمد مرهون، محمد الرمیحی

سرمربی: هلیو سزار

داور: فو مینگ (چین)

شرح بازی:

ملی‌پوشان در دقایق ابتدایی تحت جو مسابقه قرار گرفته و پر اشتباه در دفاع حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفته رفته شاگردان اسکوچیچ بر بازی مسلط شده و به گردش توپ می‌پردازند اما هافبک‌های ایرانی در تغذیه مهاجمان دچار مشکل هستند. در ادامه فاز تهاجمی ایران قوت بیشتری گرفت ولی رد شدن از دفاع چند لایه شاگردان هلیو سزار پرتغالی به این آسانی به نظر نمی‌رسد.

با رسیدن به اواسط نیمه اول ایران حلقه محاصره روی دروازه بحرینی‌ها تنگ‌تر کرد و به موقعیت‌های خوبی توسط حرکات طارمی دست یافت ولی قفل دروازه محمد جعفر فرو نریخت. در پایان نیمه اول بحرینی‌ها پس از دقایق فراوان دفاع مستحکم جلو آمدند و حتی در صحنه‌ای فرصت داشتند با رد کردن توپ از بیرانوند دروازه خالی از گلر ایران را بگشاید اما هوشیاری دفاع ایران مانع شد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم با آمدن قدوس به جای میلاد محمدی، فاز تهاجمی تیم ملی قوت بیشتری یافت و افزایش فشار ایران باعث شد تا آزمون روی پاس

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۵۴- سردار آزمون) - پاس خط کشی شده طارمی برای آزمون او را با گلر بحرین تک به تک کرد تا با بغل پایی آرام دروازه سید جعفر را گشود.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰- پاس تماشایی نورالله‌ی در پشت مدافعین روی سر طارمی فرود آمد ولی ضربه او کم جان بود و سید محمد جعفر توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه ۱۹- ضربه سر آزمون روی کرنر ارسالی را ولید الحیام، مدافع بحرینی پیش از رسیدن توپ به دروازه آن را دفع کرد.

دقیقه ۲۰- فضا شوت زنی مناسب روی غفلت دفاع بحرین در اختیار حاج صفی قرار گرفت ولی شوت او با پا راست قدرت کافی را نداشت اما از دستان گلر بحرین رها شد ولی خودش زودتر از رسیدن توپ به آزمون توپ را به دست گرفت.

دقیقه ۳۰- نفوذ طارمی پشت مدافعان موقعیت خوبی را به اختیار گذاشت ولی شوت او خوب نبود.

دقیقه ۳۱- فیک هوشمندانه طارمی مدافع بحرین را از پیش رو برداشت و در شرایطی که به همراه آزمون دو به یک برتری نسبت به تک دفاع بحرین داشت، نبیل با خطا طارمی را متوقف کرد و در شرایطی که به نظر می‌رسید موقعیت مسلم گلزنی برای ایران به شکل گرفته، داور چینی به کارت زرد بسنده کرد.

دقیقه ۴۰- پاس عمقی بحرینی‌ها مهاجم شأن را با بیرانوند تک به تک کرد و توپ را از روی سرش رد کرد ولی در ادامه دیگر بازیکن بحرینی در باز کردن دروازه خالی ایران ناکام ماند.

دقیقه ۴۷- شوت سامان قدوس بدو ورودش به زمین را گلر بحرین در آغوش گرفت.

دقیقه ۵۸- پاس رو به جلو قدوس، طارمی را تک به تک کرد ولی ضربه او در چهارچوب نبود تا فرصت

نکات ویژه:

کد خبر 499077

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال تیم ملی ایران سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین منامه بحرین تیم ملی بحرین بحران بحرین ایران بحرین انتخابی جام جهانی فوتبال رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مسابقات مقدماتی جام جهانی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقدماتی انتخابی جام جهانی بازی مقدماتی جام جهانی ایران مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر 2020 مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏

به گزارش ورزش سه، درحالیکه قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است.

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی 230 هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان 2.5 میلیون یورو است. از طرف دیگر  ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی 500هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون