Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات شهرستان‌های دهگلان و کامیاران که با موضوع اهمیت مشارکت حضور در انتخابات برگزار شد، با اشاره به حق تعیین سرنوشت از منظر دین اسلام و قرآن کریم اظهار کرد: خدا به انسان‌ها اختیار داده است اختیاری که انسان به واسطه آن سرنوشت خودش را به دست خود رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان داشت: مسئله انتخابات مساله تعیین سرنوشت است و مشارکت در انتخابات این امکان را به افراد جامعه می‌دهد در تعیین سرنوشت و تصمیم‌گیری برای خود دخالت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: انسان برای چیزی که می‌خواهد بدست آورد باید تلاش کند، هرکس که تلاش و زحمت بکشد قطعا به مقصود خواهد رسید.

ضرورت تلاش برای حفظ دستاوردها

حجت‌الاسلام پورذهبی با عنوان اینکه در عرصه‌های مختلف در کشور پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم،  اضافه کرد: برای حفظ آنچه که بدست آمده باید تلاش کنیم مردم قدردان کارهای خوبی که به برکت انقلاب صورت گرفته هستند.

وی با بیان اینکه نعمت‌ها را باید گفت، افزود: در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و غیره توفیقات زیادی در کشور به دست آورده‌ایم، تببین این اقدامات امری ضروری و موجب افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه استقامت را از دیگر موضوعات مهم عنوان کرد و افزود: ملت ایران تا یک ماه دیگر حتی اگر انتخابات به مرحله دوم هم بکشد رئیس جمهور آینده خود ار خواهند شناخت امیدواریم با مشارکت حداکثر و آگاهانه شاهد انتخابی اصلح از سوی ملت فهیم ایران باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: رئیس جمهور کشور بعد از برگزاری انتخابات مشخص می‌شود، شخصیت حقوقی رئیس جمهور همان است، امیدواریم شخصیت حقیقی هم به دل همه ملت ایران بنشیند و زمینه تحول جهادی و قابل توجه در عرصه‌های مختلف به ویژه رفع مشکلات مردم را فراهم سازد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امیدواریم رئیس جمهور منتخب مردم قدرت اداره کشور را داشته باشد و در راه رشد و توسعه کشور با تکیه بر توان داخلی گام‌های اساسی و عملی بردارد..

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه روحانیون و طلاب به عنوان منادیان فکری و راهنمای مردم باید در نحوه رفتار، پوشش و غیره دقت زیادی داشته باشند، گفت: مردم حتی به نحوه پوشش جامعه روحانیون توجه دارند لباس طلبه‌گری لباس زندگی ماست از این رو نباید از تن بیرون بیاوریم.

درهای مرکز بزرگ به روی همه باز است

وی با اشاره به اینکه تصریح کرد: درهای مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به روی همه باز است، هرکس با هر عقیده و تفکری به این خانه که خانه خودشان است سر بزند حتی از کسانی که زاویه گرفته‌اند دعوت کرده‌ایم.

وی افزود: دسته‌بندی در مرکز بزرگ وجود ندارد، اگر ذهنیتی در این زمینه وجود دارد باید برطرف شود، پیامبر ما مشرکین را پای این سفره آورده است آیا ما از اینکه مسلمانان را به این سفره دعوت کنیم عاجز هستیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت انتخابات کردستان نماینده ولی فقیه تعیین سرنوشت حجت الاسلام رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد

محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارائه لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم از طرف دولت به مجلس و تمرکز این لایحه بر کاهش مالیات بر تولید و تشویق مردم به مشارکت در تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: مسیر رسیدن به توسعه، سرمایه‌گذاری مولد و رشد اقتصادی از محل افزایش جذابیت پروژه‌های تولیدی خواهد بود که در این میان مهم‌ترین مشوق در دسترس دولت برای توسعه اقتصادی، اعطای مشوق‌های مالیاتی است که تاکنون اثرگذاری موفقیت‌آمیزی در تحریک سرمایه‌گذاری مولد نداشته است.

وی بیان کرد: یکی از معدود روش‌های مشارکت دادن مردم در تولید و تشویق آنها روی آوردن به اقدامات شفاف و مولد اقتصادی و حمایت جدی دولت از بازار سرمایه است.

نماینده مردم سپیدان در مجلس اظهار کرد: مالیات‌های بالا، نبود انگیزه برای توسعه زنجیره ارزش و مالیات سنگین بر کار افراد، مانع از جهش تولید و سرمایه‌گذاری خرد مردم در اقتصاد مولد شده در حالی که تغییرات حاصل شده در این لایحه موجب افزایش جذابیت تولید و کاهش ریسک آن خواهد شد. 

علیزاده ادامه داد: مردم بخش خردی از سهامی که در اختیار دارند را می‌توانند از طریق بازار سرمایه در مسیر تولید تزریق کنند تا به این وسیله سرمایه آنها به بخش شفاف اقتصاد وارد شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم گفت: می‌توانیم با جذب واقعی سرمایه‌هایی که در دست مردم است در بخش تولید اقدام به سرمایه‌گذاری در حوزه مولد کنیم و باعث خروج رکود از چرخه تولید شویم.

نماینده مردم سپیدان در مجلس با بیان اینکه معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد، افزود: کاهش مالیات‌های تولید نه‌تنها به کسب‌وکار‌های موجود انگیزه می‌دهد تا فعالیت‌های خود را افزایش دهند، بلکه بازیگران جدید را برای ورود به بازار تشویق می‌کند و رقابت و نوآوری را تقویت می‌کند. 

علیزاده بیان کرد: از طرف دیگر تغییر پایه‌های مالیاتی مبتنی بر اخذ مالیات از مجموع درآمد به جای اخذ مالیات از نیروی کار موجب خواهد شد که تولید بیشتر از قبل رقابت‌پذیر شود و به این ترتیب سرمایه به این سمت جریان خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد