Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر فلسطین امروز دوشنبه در دوحه با «خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی» همتای قطری خود دیدار و درباره اوضاع فلسطین گفت‌وگو کرد.

در این دیدار تحولات فلسطین به ویژه اوضاع مسجدالأقصی و اماکن مقدس اسلامی و نیز راهکارهای تثبیت آتش‌بس در غزه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری قطر (قنا) گزارش کرد که دو طرف همچنین تلاش‌های عربی و بین‌المللی برای بازسازی ویرانه‌های بر جای مانده از جنگ اخیر غزه، روابط دوجانبه و راهکارهای تقویت و توسعه این روابط را بررسی کردند.

اشتیه از مواضع ثابت قطر در قبال قضیه فلسطین و حمایت آن از ملت برادر فلسطین قدردانی کرد.

نخست‌وزیر فلسطین امروز همچنین با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر دیدار و درباره تحولات فلسطین، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نقض حقوق این ملت گفت‌وگو کرد.

اشتیه از دوشنبه گذشته سفر دوره‌ای به چند کشور حوزه خلیج فارس را به کویت و عمان با هدف بررسی تحولات اخیر فلسطین به ویژه حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، آغاز کرده است.

رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه علیه غزه ۲۹۰ نفر از جمله ۶۹ کودک، ۴۰ زن و ۱۷ سالخورده را به شهادت رسانده و بیش از ۸۹۰۰ نفر را زخمی کرد.

پربیننده ترین جنگ اقتصادی ترامپ منجر به ضرر ٢٠٠میلیارد دلاری به درآمد ایران شد ترامپ: زودتر از آنچه که فکر کنید، کاخ سفید را پس می‌ گیریم زمان پاسخگویی جنایتکاران فرا خواهد رسید نفتالی بنت تسلیم خواسته‌ های آمریکا درباره ایران می‌ شود پکن نباید در تعیین قوانین تجارت جهانی شرکت کند / پیشنهاد جایگزینی با استاندارد بالا به جای چین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: غزه انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه

نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس، روز پنجشنبه و با دستور کار بررسی تحولات منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این نشست حضور پیدا کرده است.

روسیه که ریاست دوره‌ای گروه بریکس را در سال جاری میلادی (۲۰۲۴) برعهده دارد، میزبان این اجلاس است.

این نشست با سخنان «میخائیل بوگدانوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور کشورهای منطقه و معاون وزیر امور خارجه این کشور آغاز به کار کرده است.

در ادامه این نشست،‌ نماینده سازمان ملل متحد به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت غزه و بحران انسانی در فلسطین و نیز حملات به کارکنان سازمان ملل پرداخت.

رایزنی باقری و بوگدانوف

بر اساس آنچه که سفارت ایران در روسیه اعلام کرده است، قرار است باقری نیز در این نشست، مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره تحولات خاورمیانه در شرایط تداوم کشتار مردم بیگناه فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس و تجاوزهای اخیر این رژیم به کشورهای منطقه از جمله به کنسولگری سفارت ایران در دمشق مطرح کند.

باقری قبل از حضور در این نشست با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره مسائل مورد نظر گفت‌وگو کرد.

«کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، معاون وزیر امور خارجه را در این نشست همراهی می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار
  • وزیر خارجه ایرلند: ۱۰۰ درصد مردم غزه در معرض گرسنگی و قحطی هستند
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه