Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الله فاضلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، با تاکید بر حضور گسترده همه اقشار جامعه در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، گفت : علما و روحانیون نقش ویژه‌ای در تشویق و ترغیب مردم در پای صندوق‌های رای دارند و به پرشور کردن انتخابات کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه علما و روحانیون در قبال نظام، کشور و مردم احساس تکلیف و مسوولیت می‌کنند، گفت : بی تفاوتی در اسلام انقلابی معنا ندارد، تکلیف ما در هنگام انتخابات روشن است و علما نقش ویژه‌ای در این عرصه دارند.

او با بیان اینکه ما علما و روحانیون به انقلابمان عشق می‌ورزیم و همواره این را ثابت کرده ایم، افزود: تمام نقشه‌های دشمنان به یمن حضور علما نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام فاضلی افزود: مهم این است که در این عرصه جامعه متفق باشد که علماء در صف مقدم هستند و پرچم دار این حرکت علما هستند اگر خوب انجام وظیفه کنیم حسنات آن نصیب ما خواهد شد.

امام (ره) شخصیت ممتازی بود

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در ادامه سخنانش، ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام راحل یک شخصیت بی نظیر و ممتاز در عصر حاضر بود، با مطالعه شخصیت امام راحل به این نتیجه رسیدند که عصر حاضر را عصر امام خمینی (ره) نام نهادند.

حجت الاسلام فاضلی افزود: امام خمینی (ره) تأثیر بسزایی در معادلات جهانی به جای گذاشت و در واقع احیاگر حوزه دین شد و این شامل همه ادیان می‌شود.

او گفت: امام اسلام انقلابی را احیا کرد و باید بدانیم، اسلام انقلابی یعنی اسلامی که در کنار مظلومان و بر علیه ظالمان باشد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه امام جمعه اهل سنت انقلاب اسلامی علما و روحانیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید ابراهیم رئیسی پس از استقبال از سوی سروزیر ایالت پنجاب در فرودگاه بین المللی لاهور، در اولین برنامه کاری خود در آرامگاه اقبال لاهوری حضور یافت.

رئیس‌جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور، در سخنانی، گفت: وحدت بین ایران و پاکستان، وحدت ناگسستنی است. همانطور که رهبر معظم فرمودند، پیروز این میدان فلسطینی‌ها و مردم غزه هستند و نابودی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود.

یگان استقبال از رئیس‌جمهور در مزار اقبال لاهوری

رئیسی ادامه داد: ما در لاهور احساس هیچگونه بیگانگی نمی‌کنیم، احساس می‌کنیم بین مردمی هستیم که از جهت اعتقادی و دینی و روحیه انقلابی در کنار مردم ایران هستند و ما هم بین این مردم احساس خودمانی می‌کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: ما دوست داشتیم در اجتماع مردم پاکستان و لاهور سخن بگوییم، لکن شرایط و وضعیت به نحوی شد که امکانپذیر نشد، اما از همینجا به مردم بسیار متدین و با بصیرت و انقلابی درود می‌فرستم.

 

رئیس‌جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور، نیز تصریح کرد: از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم لاهور درود می‌فرستم، روحیه دین‌مداری، انقلابی و دشمن‌شناسی مردم لاهور و پاکستان ستودنی است.

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است