Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی از مشخص شدن زمان پخش ویژه‌برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و نامزدهای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در صداوسیمای خراسان رضوی خبر داد.

محسن نصرپور در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری برای نخستین بار نامزدها به صورت مستقیم با مردم همه استان‌های کشور از جمله به صورت ویژه با مردم استان خراسان رضوی صحبت کرده و برنامه‌های خود جهت حل مسائل و مشکلات استان را بیان خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همزمان با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برنامه اختصاصی این نامزدها برای استان خراسان رضوی به صورت تلویزیونی و رادیویی از صداوسیمای استان پخش می‌شود.

نصرپور با بیان این‌که «پخش برنامه‌ها برای همه نامزدها در یک زمان مشخص صورت می‌گیرد»، تصریح کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از شبکه خراسان رضوی در ساعت ۱۶:۳۰ و ساعت ۲۳:۲۰ پخش خواهد شد.

وی افزود: زمان پخش ویژه برنامه انتخاباتی جناب آقای زاکانی در روز ۱۹ خرداد، جناب آقای رضایی ۲۰ خرداد، جناب آقای رئیسی ۲۱ خرداد، جناب آقای جلیلی ۲۲ خرداد، جناب آقای همتی ۲۳ خرداد، جناب آقای مهرعلیزاده ۲۴ خرداد و جناب آقای قاضی‌زاده ۲۵ خرداد خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی همچنین با اشاره به برگزاری قرعه‌کشی ساعات پخش رادیویی و تلویزیونی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای میان دوره‌ای انتخابات مجلس خبرگان رهبری به میزبانی صداوسیمای خراسان رضوی، گفت: در جایگاه اثرگذار و بی‌بدیل مجلس خبرگان رهبری همین بس که رهبر بزرگوار  انقلاب از آن به عنوان مهم‌ترین رکن نظام اسلامی یاد کردند.

وی با اشاره به دستورالعمل انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری درباره فرصت تبلیغات برابر در صداوسیما، ملاحظات محتوایی، شکلی و ضوابط پخش را از اولویت‌های رسانه ملی در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: با حضور نمایندگان نامزدها و اعضای کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات استان از استانداری و دادگستری و شورای نگهبان، قرعه‌کشی ساعات پخش تبلیغات نامزدهای میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی برگزار و ساعات پخش تبلیغات مشخص شد.

نصرپور بیان کرد: بر این اساس برنامه‌های تبلیغاتی آیت‌الله غلامرضا مقیسه در صدای خراسان رضوی در روزهای ‌پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۰ و سه‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۵ در ساعت ۲۱:۴۵ پخش خواهد شد. همچنین برنامه‌های تبلیغاتی این نامزد در سیمای خراسان رضوی پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۰ در ساعت ۱۸ و شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۲ در ساعت ۲۰:۲۰ پخش خواهد شد.

وی گفت: برنامه‌های تبلیغاتی آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی مصلی در صدای خراسان رضوی ساعت ۲۱:۴۵ روزهای جمعه ۱۴۰۰/۳/۲۱ و یکشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۳ پخش می‌شود. برنامه‌های تبلیغاتی این نامزد در سیمای خراسان رضوی یکشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۳ در ساعت ۱۸ و دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۴ در ساعت ساعت ۲۰:۲۰ پخش خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی با اشاره به زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی آیت‌الله عباس شاه رفعتی در صداوسیمای خراسان رضوی، گفت: برنامه‌های تبایغاتی این نامزد در صدای خراسان رضوی ساعت ۲۱:۴۵ روزهای شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۲ و دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۴ و برنامه‌های تبلیغاتی این نامزد در سیمای خراسان رضوی در ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۵ و ساعت ۲۰:۲۰ روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۹ پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات انتخابات رياست جمهوري انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان صدا و سیمای خراسان رضوی ویژه برنامه انتخاباتی 1400 صداوسیمای خراسان رضوی برنامه های تبلیغاتی مجلس خبرگان رهبری ریاست جمهوری میان دوره ای پخش خواهد شد شنبه ۱۴۰۰ ۳ جناب آقای زمان پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس را بررسی و بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد.

وی دریافت که افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که محتاط باشند.

وی خاطرنشان کردکه الگوهای مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بوده است.

از آنجایی که بایننس یکی از بهترین مراکز مبادلات مبتنی بر افراد است، داده‌ها نشان ‌می‌دهد که سرمایه‌گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های (پوزیشن) طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

بنیانگذار یک رمزارز به ۴ماه زندان محکوم شد+ جزئیات

به گزارش کریپتو، پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در روز جمعه، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داده است. بر اساس داده‌های کوین گکو، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۴هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار (تا ساعت ۰۷:۴۰ دقیقه به وقت شرقی) است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۲۹۴.۹۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۰۸۹.۲۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۴۹ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۷ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۸۱.۶۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۸۰ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۴۴.۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۴ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۲۸۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۲۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۹۰ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۴۹ درصد افزایش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۵دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۷۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۹۹ درصد کاهش

کد خبر 849259 برچسب‌ها رمزارز دوجکوین دوج کوین خبر مهم ارز دیجیتال بیت‌کوین

دیگر خبرها

  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد