Web Analytics Made Easy - Statcounter

بصیری با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد آثار فراوانی به همراه دارد گفت: مشارکت بالا راه مطالبه‌گری جامعه از رئیس جمهور آینده را هموار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مسعود بصیری» امروز (دوشنبه 17 خرداد) در نشست مجازی با اصحاب رسانه که به همت سازمان بسیج رسانه استان گیلان و با موضوع "انتخابات، مشارکت حداکثری مردم" برگزار شد اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری، راه مطالبه‌گری جامعه از رئیس جمهور آینده را هموار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه عده‌ای مدعی بودند در صورت امضای برجام مشکلات کشور حل می‌شود عنوان کرد: طرف‌های غربی و آمریکایی‌ها وعده‌های رنگارنگی به ما دادند اما هیچ‌کدام تحقق پیدا نکرد و آنان زیر تمام وعده‌ها و قول‌هایشان زدند و این نتیجه همان رأیی است که آقایان با جاروجنجال از مردم گرفته بودند.

 

بصیری صبحت‌های عقلانی و ارائه برنامه و راهکار را امری که باید در دستور کار تمام نامزدهای ریاست جمهوری قرار داشته باشد خواند و تصریح کرد: به جای اینکه نامزدها با جنجال وارد شده و احساسات مردم را تحریک کنند باید به این امور اهتمام داشته باشند از طرفی مردم هم نباید در انتخاب خود دچار شک و شبهه بشوند.

 

وی ایجاد هیجانات سیاسی در روند انجام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سنوات گذشته را دارای آثار مخربی برای کشور و منافع ملت دانست و ابراز داشت: از سال 76 که آن جریانات در کشور رخ داده حدود 24 سال گذشته است و مردم به تدریج وارد فضایی شدند که خود را از هیجانات کنار کشیده و نگذارند نامزدها از احساسات آنان استفاده کند.

 

نایب رییس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با تاکید بر اینکه در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری عقلانیت خوبی بر تبلیغات و مناظره‌ها حاکم شده است افزود: اگر این اتفاق در کشورمان همچنان استمرار پیدا کند، روزهای بهتری برای مردم رقم می‌خورد زیرا امروزه مردم واکنش‌های خوبی روی بازی با کلمات در جریان مناظره‌ها از خود نشان نمی‌دهند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه کشور دمیدن بر چنین فضای عقلانی که امکان انتخاب صحیح و درست‌تر را برای رأی دهندگان فراهم می‌کند ضروری دانست و اضافه کرد: حتی مقام معظم رهبری نیز چندین بار خواستار ارائه برنامه توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شدند و این همان وجهه مثبت انتخاباتی محسوب می‌شود.

 

بصیری ایستادگی ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی و برتری جویی‌های امپریالیسم را متذکر شد و ابراز داشت: مشکلات و گرفتاری‌های زیادی از سوی دشمن علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته شد اما کشورمان ایران از تمام این گردنه‌های سخت عبور کرد و بدین‌جا رسید و همچنان هم در مسیر خود ثابت قدم است.

 

وی با بیان اینکه تمام اردوگاه غرب درصدد وارد کردن ضربه به جمهوری اسلامی است یادآور شد: اگر این حجم از تحریم‌هایی که توسط آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی و ملت آن به راه انداخته شد، متوجه کشور دیگری بود مطمئنا کمر آن کشور می‌شکست اما ایران در برابر این چالش‌ها به خوبی و با اقتدار ایستادگی کرد.

 

نایب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان اعتقاد برخی‌ها مبنی بر اینکه با رفتن ترامپ اوضاع برای کشورمان بهتر می‌شود را هم مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این تفکرات هم نادرست بود گفت: موضوع مشارکت در انتخابات برای ما به معنی ایستادگی در برابر عالم است و بدون شک این مسئله موجب دلخوشی دوستانمان را فراهم می‌کند.

 


رییس سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد آثار فراوانی به همراه دارد عنوان کرد: یکی از آثار و نتایج مشارکت حداکثری در انتخابات این است که موجب می‌شود کسانی که در آینده پشت میزهای مذاکره می‌نشینند از پشتوانه مردمی بالاتری برخوردار باشند.

 

بصیری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در بحث شرکت آحاد مردم در انتخابات و برنامه دشمن برای اخلال در این امر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: افزایش قدرت چانه‌زنی جمهوری اسلامی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی و ایستادگی محکم‌تر مقابل دشمنان از دیگر آثار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محسوب می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمن با انواع و اقسام توطئه‌ها، شگردها و توطئه‌چینی می‌خواهد مردم در انتخابات شرکت نکنند ابراز داشت: مشارکت بالا تأثیر بسیار زیادی در جهت رفع چالش‌ها دارد و به نوعی دولت آینده را موظف می‌کند تا در پی تأمین معیشت مردم باشد، از سویی مشارکت بالا فقط به معنی مشت محکمی بر دهان دشمن نیست و در درجه نخست مشکلات خودمان را حل می‌کند.

 

نایب رییس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان برخوردهای قهری برخی کشورها و نظام‌های سیاسی با عدم مشارکت مردم در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در کشورمان چنین رویه‌ای وجود ندارد  افزود: یک رئیس‌جمهور قوی که با مشارکت بالا انتخاب شده می‌تواند با پشتوانه مردم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان بایستد.

 

رییس سازمان بسیج رسانه کشور انتخاب هوشمندانه و بابصیرت مردم و رأی دادن به افراد شایسته، بابرنامه و مدیر جهت حل مشکلات عدیده کشور را موضوعی بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: تمام جبهه غرب امروز با هدف کاهش مشارکت مردم در انتخابات صف‌آرایی کرده از طرفی کسانی که رأی دادند برای آنچه انتخاب کردند مقاومت و ایستادگی بیشتری خواهند داشت.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایستادگی در برابر دشمنان مشارکت حداکثری رییس سازمان بسیج رسانه کشور انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری مردم مردم در انتخابات جمهوری اسلامی مشارکت بالا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است