Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:30:23 GMT

آزمون: توهین بحرینی ها را تلافی کردم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۶۱۶۷

آزمون: توهین بحرینی ها را تلافی کردم

به گزارش ایرنا، سردار آزمون بعد از پیروزی ۳ بر صفر ایران برابر بحرین ادامه داد: خنده های بازیکنان بحرینی را در آن روز از یادم نمی رود، همان وقت به خودم قول دادم که این بی احترامی و توهین را در زمین فوتبال جبران کنم و بعد از گلی که زدم خندیدم و زمانی که بازیکن بحرین گفت چرا می خندید، گفتم دوست داریم و می خندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این برد را به مردم خوب ایران تبریک می گویم، یک بازی مهم و حساس برای ما بود که خدا را شاکرم با برد ایران تمام شد. من به این تیم ملی افتخار می کنم و از این که در کنار آنها هستم خدا را شکر می کنم. تیم خوبی داریم و از این که در کنار هم هستیم لذت می بریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره پاس های مهدی طارمی در این دیدار تاکید کرد: مهدی یکی از با استعدادترین بازیکنان آسیا است و می‌تواند در تیم‌های خیلی بزرگتری بازی کند. خدا را شکر همدیگر را خوب می‌شناسیم و در موقعیت‌ها و در زمین خوب همدیگر را خوب پیدا می‌کنیم.

وی درباره محل بازی ایران و عراق هم گفت: ما به دنبال بهانه نیستیم . مشکلی نیست زیرا این شرایط برای ما و عراق یکسان است و زمین هم برای دو تیم یکی است. تمام تمرکز خود را روی این بازی می‌گذاریم و به سایر مسائل فکر نمی‌کنیم و تمرکز ما روی مسابقات است و به دنبال بهانه برای گرمای هوا و کیفیت زمین نیستیم. 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره تعویض‌های تیم ملی در نیمه دوم افزود: در تعویض‌ها خوب عمل کردیم. در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم اگر فقط ۶۰ درصد خودمان هم باشیم این تیم را راحت می‌بریم و فقط باید به خودمان اعتماد کنیم . خدا را شکر این اتفاق افتاد و یک بازی مهم را بردیم. 

برچسب‌ها تیم ملی فوتبال سردار آزمون جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پروندهٔ خبری مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال سردار آزمون جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال سردار آزمون جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک