Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:13:09 GMT

مراسم اربعین سردار «محمد علی حق بین» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۶۲۸۹

مراسم اربعین سردار «محمد علی حق بین» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهروز دولتی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم اربعین سردار «محمدعلی حق بین»، اظهار کرد: این مراسم ساعت ۱۷ عصر روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با هدف پاسداشت تلاش و مجاهدت‌های این سردار مقتدر جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از مدافعان حرم، خانواده‌های شهدا و مسئولان کشوری و لشکری نیز حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با تأکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله فیزیکی در این مراسم، گفت: افتخارات سردار حق در هشت سال دفاع مقدس و فتح و آزادسازی نبل و الزهرا هیچگاه از خاطر نخواهد رفت و افتخاری بزرگ برای گیلانیان است.

وی به دریافت نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری توسط این سردار رشید اسلام اشاره و اضافه کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بارها از رشادت و لیاقت و شایستگی سردار حق بین در جبهه‌های نبرد سخن گفته بود.

سردار دولتی ادامه داد: برای ترویج این فرهنگ جهادی و انقلابی با روحیه خدمت رسانی و شهادت طلبی و انتقال آن به نسل آینده باید تلاش شود.

وی اضافه کرد: یکی از فرماندهان محور مقاومت و همرزم سردار حق بین در این مراسم به بیان خاطراتی می‌پردازد و سعید حدادیان و صابر خراسانی نیز از دیگر مهمانان این مراسم هستند.

کد خبر 5229574

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بهروز دولتی لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان محمد علی حق بین انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی آمار کرونا امام خمینی ره کرمانشاه بوشهر قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه ایلام اردبیل گرگان مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها حق بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت