Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی بعد از پیروزی شیرین ایران برابر بحرین افزود: همین که توانستیم در این بازی پیروز شویم و دل مردم را شاد کنیم برایمان خوشحال کننده است. در نیمه اول با توجه به شرایط آب و هوایی هدفمان این بود که بازی را کنترل کنیم اما در نیمه دوم برنامه های خود را در زمین پیاده کردیم و به این برد شیرین رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: بحرین خیلی خوب بازی کرد و به نظرم یک تیم فنی بود. در این بازی همه بازیکنان تیم ایران خوب بودند. هدف ما این بود در شرایط سختی که هستیم دل مردم را شاد کنیم تا چند روزی در شادی فوتبال سهیم باشند. از مردم هم می خواهیم ما را دعا کنند و در این راه کنارمان باشند. 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: ما بر اساس یک برنامه تیمی پیروز شدیم، چه آن هایی که در زمین بودند و چه آن هایی که بازی نکردند در این موفقیت سهیم هستند. همه بازیکنان و اعضای تیم ستاره هستند و نباید فقط یک یا دو بازیکن را دید. حتی مدافعان تیم هم در این برد سهیم هستند. ما وظیفه داریم در کارهای هجومی برای گل زدن تلاش کنیم اما نباید از تلاش سایر بازیکنان غافل شد. 

طارمی در مورد اظهارات یکی از اعضای تیم عراق که برای ملی پوشان کشورمان کری خوانده بود، گفت: در دیدار با این کشور نشان می دهیم کدام تیم اول خواهد شد و کدام تیم در گروه دوم می شود.

وی افزود: دو بازی دیگر پیش‌ رو داریم ابتدا باید کامبوج که از عراق ضعیف‌تر است را شکست بدهیم و در دیدار آخر هم باید برابر تیم عراق به میدان برویم که برای ما سرنوشت‌ساز است. من کری نمی‌خوانم و هیچ‌وقت عادت به این کار هم ندارم اما می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت مصدومیت وحید امیری گفت: خوشبختانه همه بچه‌ها صحیح و سالم هستند، وحید گرفتگی در عضله هم‌استرینگ دارد و مصدومیت جدی نیست .

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی 2022 قطر مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم