Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا از انتخاب فردی به جز مایک پنس، معاون سابق خود بعنوان زوج انتخاباتی اش در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

وی در این راستا اعلام کرده است که تصمیم گرفته تا درباره انتخاب ران دی سانتیس، به عنوان زوج انتخاباتی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ به بررسی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از رسانه‌های آمریکایی این اظهارات دونالد ترامپ را نشانه‌ای برای عبور وی از معاون سابق خود یعنی مایک پنس، برای انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا دانسته اند.

ترامپ در یکی از مصاحبه‌های خود با شبکه خبری فاکس‌نیوز، اظهار کرده است که، دی‌سانتیس، فرماندار فعلی ایالت فلوریدا از جمله افراد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود که قصد دارم برای انتخابات آتی آمریکا وی را بعنوان زوج انتخاباتی خود انتخاب کنم.

تنها چند روز از جلسه کارولینای شمالی می‌گذرد، جلسه‌ای که در آن ترامپ از اختلافات خود مایک پنس پرده برداشت و در اظهاراتی مدعی شده است که، با مایک پنس رابطه خوبی دارم، اما از یک نظر از وی ناامید شده ام.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات آمریکا ترامپ زوج انتخاباتی مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موعود شمخانی تایید شد

به گزارش خبرآنلاین، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900707

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد