Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کیوان قنبرزاده، قهرمان ماده پرش ارتفاع در مسابقات بین المللی ترکیه درباره سطح این رقابت ها اظهار کرد: با توجه به این که مسابقات بین المللی ترکیه امتیاز المپیکی داشت، چند ورزشکار از کشور‌های دیگر و دوندگان ترکیه  در بهترین شرایط خود در این رقابت‌ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: خدا را شکر مسابقات بین المللی ترکیه  خوب بود و توانستم با حد نصاب ۲.۲۰ متر بپرم و امیدوارم در یک یا ۲ مسابقه بعدی هم بتوانم شرکت کنم و نتایج خوبی به دست آورم.  

قنبرزاده درباره این که امسال هدفش کسب ورودی المپیک است، گفت: تا زمانی که ورودی‌ها بسته نشود، کسب سهمیه المپیک جزء اهدافم است و هر چیزی امکان دارد.

  بیشتر بخوانید

۹ مدال ماحصل تیم دو و میدانی ایران در مسابقات بین المللی ترکیه

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دو و میدانی قنبرزاده پرش ارتفاع ترکیه المپیک مسابقات بین المللی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، هفته بیست و نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۸ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت با برگزاری دیدار حساس فجر سپاسی و خیبر در شیراز پیگیری خواهد شد.
خیبر و حریف شیرازی در حالی به مصاف هم می‌روند که خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین و فجر سپاسی هم با ۵۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم و همچنان یکی از مدعیان صعود است.
نکته مهم این بازی تقابل بهترین مهاجمان این مسابقات برابر بهترین مدافعان است.
 خیبر تا هفته ۲۹ با به ثمر رساندن ۴۶ گل بهترین خط حمله را دارد و فجر سپاسی هم با دریافت فقط ۱۳ گل عنوان بهترین خط دفاع را یدک می‌کشد.
دیدار رفت با نتیجه ۲ بر یک به سود خیبر پایان یافته بود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم