Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدقربان کیانی شامگاه دوشنبه در‌ مراسم افتتاحیه ستاد دانشگاهیان حامی دکتر رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج که با حضور فعالان سیاسی و اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استاگ در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: کردستان در تمامی حوزه عقب‌افتاده است و جبران این عقب‌افتادگی‌ها نیازمند یک مدیریت درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسوول ستاد دانشگاهیان دکتر رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان افزود: باتوجه به پتانسیل‌های طبیعی که در کردستان وجود دارد تا به حال فعالیتی در خصوص ساماندهی این ظرفیت‌ها و ایجاد اشتغال انجام نشده است.

کیانی اذعان داشت: هیچ دولتی تا به حال به ظرفیت‌های کردستان توجه نکرده است و آیت‌الله رئیسی با کارنامه موفق خود در حوزه مدیریتی کشور بهترین انتخاب برای مردم ایران و کردستان خواهد بود.

رئیس ستاد دانشگاهیان حامی آیت‌الله رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار کرد: رئیس جمهور آینده باید به گام دوم انقلاب اعتقاد داشته باشد تا بتواند پیشرفت را در کشور تسریع دهد.

حجت‌لاسلام‌ سیدمحمد سادات رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان نیز گفت: انتخابات 1400 بعد از پیروزی انقلاب یکی از مهمترین انتخابات است چراکه ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم و شرایط داخل و خارج کشور بسیار حساس است.

وی گفت: در حال حاضر یک انتخاب اصلح برای برون‌رفت کشور از وضعیت کنونی لازم است تا جوانان و خانوارهای ایرانی بتوانند زندگی مرفهی داشته باشند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در عرصه داخلی بر مشکلات فائق بیاییم و در مسائل خارجی حرفی برای گفتن داشته باشیم به تغییر وضعیت موجود با انتخاب کاندیدای اصلح نیاز داریم.

وی با بیان اینکه فاصله طبقاتی موجود در جامعه نتیجه ضعف‌های دولت‌های قبلی و فعلی است، افزود: ما امروز به تفکر کسانی مانند آیت‌الله رئیسی برای نجات کشور نیاز داریم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با دعوت از همه مردم برای حضور حددکثری در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی بر بدنه زراندوزان جامعه لرزه انداخته است.

در ادامه ابن‌رسولی، یکی از اساتید دانشگاه کردستان با بیان اینکه از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم که به مشکلات استان رسیدگی کنند، گفت: ‌متاسفانه به برخی افراد در دوره‌های گذشته اعتماد شد که باعث عقب‌افتادگی کشور و به تبع استان کردستان شد.

ابن‌رسولی تصریح کرد: امیدواریم سیدابراهیم رئیسی بتواند به مشکلات مردم مستضعف رسیدگی کند و با تورم روزافزون کشور مبارزه کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی جامعه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات

سخنگوی جبهه پایداری می‌گوید که ائتلاف این جبهه با شانا برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز پایدار خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(شانا) در دور اول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی موفق به ارائه یک لیست مشترک 30 نفره برای تهران شدند که از بین 30 گزینه پیشنهادی، 13 گزینه به دور دوم انتخابات که قرار است جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار شود، راه یافتند.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

یک عضو شورای ائتلاف در همین زمینه به خبرنگار تسنیم گفته است که برای دور دوم انتخابات لیست 16 نفره ارائه خواهد شد و به گفته وی، قرار شده است 3 نامزد از لیست‌های دیگر به لیست شانا اضافه شود؛ او گف که سه نامزد از بین نامزدهای راه‌ یافته به دور دوم انتخابات توسط شواری انتخاب شانا به لیست 13 نفره فعلی اضافه و در نهایت لیست 16 نفره به مردم معرفی خواهد شد.

بر همین اساس و با توجه به اینکه لیست آتی قرار است به زودی منتشر شود، این سوال مطرح است که آیا ائتلاف شانا و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات همچنان برقرار است یا ممکن است جبهه پایداری لیست مستقل ارائه کند. مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال به خبرنگار تسنیم گفت: ائتلاف جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات نیز پایدار است و ما همانند دور  اول انتخابات، در دور دوم نیز لیست واحدی با شانا ارائه خواهیم کرد.

وی درباره سه گزینه دیگری که قرار است به لیست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف اضافه شوند، گفت: درباره 3 گزینه باقی‌مانده، جبهه پایداری پیشنهادهای دارد و پیشنهادهای خود را به شورای ائتلاف اعلام کرده است ما سعی می‌کنیم که لیست پیشنهادی خود به مردم را انقلابی‌تر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی