Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس به طور جدی به جذب مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی ساسولو می اندیشد. 

یوونتوس می خواهد نیکولو روولا را در تابستان 2021 بازگرداند و از او در جذب مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی و 23 ساله ساسولو استفاده کند. 

طرفداری | یوونتوس در نقل و انتقالات ژانویه 2021 با جنوا بر سر خرید نیکولو روولا، هافبک جوان ایتالیایی به توافق رسید و اجازه داد او به صورت قرضی و تا پایان فصل 2020/21 در روسوبلو باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در معامله بین دو باشگاه بندی وجود دارد که امکان حضور قرضی روولا به مدت یک فصل دیگر در جنوا را فراهم می کند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، با این حال یوونتوس می خواهد به جای تابستان 2022، روولا را در تابستان 2021 بازگرداند و از او در مذاکرات برای جذب مانوئل لوکاتلی، هافبک ملی پوش ساسولو استفاده کند. با توجه به علاقه ماسیمیلیانو الگری به لوکاتلی، این هافبک جوان اولویت بیانکونری باقی می ماند. 

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات نادر فریادشیران در طرفداری: به دخترم می گویم نسل سوخته من هستم نه شما دهه شصتی ها! باشگاه استقلال پول نداشت، فرهاد مجیدی پول غذای بازیکنان را از جیبش داد! درگیری لفظی بازیکن سابق پرسپولیس با خبرنگار بحرینی در آستانه دیدار مهم تیم ملی گواردیولا: بازگشت به بارسلونا؟ با منچسترسیتی قرارداد دارم؛ کومان برای بارسا ایده آل است گابریل ژسوس گزینه جدید یوونتوس برای جانشینی کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با نزدیک‌شدن به پایان فصل زمان آن فرا رسیده است که روملو لوکاکو در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. این بازیکن به هر قیمتی می‌خواهد چلسی را ترک کند و از آنجا که از زندگی در رم لذت می‌برد، آماده ماندن در ایتالیاست. او به صورت قرضی در رم بازی می‌کند و بازیکن چلسی است.

به گزارش ایسنا، به نوشته کالچومرکاتو، مهاجم گلزن بلژیکی از مدیر برنامه‌هایش خواسته است تا در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، در رم بماند. با این حال رم باید برای دائمی‌کردن قرارداد لوکاکو رقم هنگفتی را پرداخت کند و به همین خاطر شانس تیم ایتالیایی برای نگه‌داشتن لوکاکو زیاد نیست. در نتیجه رم در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای این بازیکن در تابستان است.

دیگر رقیب آزمون هم رفتنی شد

رم قصد دارد تامی آبراهام را نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

تامی آبراهام تقریبا تمام فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. این مهاجم در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها تنها شش بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

رم که در لیگ اروپا حضور دارد باید در دور نیمه‌نهایی به مصاف بایر لورکوزن برود. رم تیم پنجم جدول رده‌بندی سری آ بعد از این دیدار باید ۱۶ اردیبهشت در سری آ میزبان یوونتوس باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901292

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس