Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در شهرستان‌ها، گفت: لازم است خیرین فارس برای توسعه کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ به میدان بیایند.

روح الله منوچهری در نخستین نشست انجمن خیرین کتابخانه ساز فارس که با محوریت ایجاد طرح‌هایی برای توسعه کتابخانه‌ها در استان برگزار شد، با اشاره به ضرورت وجود خیرین در حوزه فرهنگی عنوان کرد: خیرین کتابخانه ساز بازوی توانمند این مجموعه هستند و وجود خیرین به کارها برکت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از کتابخانه‌های عمومی فارس، منوچهریبا اشاره به اینکه در سال‌های گذشته چندین طرح موفق در حوزه کتابخانه‌های عمومی با همکاری خیرین انجام شده است، اضافه کرد: خیرین کتابخانه ساز هم در حوزه پروژه‌های عمرانی و افزایش زیربنای کتابخانه‌ها و هم در زمینه اجرای طرح‌های نرم افزاری برای توسعه کتابخانه‌ها همکاری گسترده‌ای داشته اند که از نمونه‌های آن وجود چندین پروژه کتابخانه‌ای خیر ساز در استان و طرح تقویت منابع از طریق اهدای کتاب و خرید منابع مشارکتی برای کتابخانه‌های استان بوده است.

او از ایجاد طرحی جدید با همکاری خیرین در استان خبر داد و گفت: طرحی برای ارائه خدمات کتابخانه‌ای به روستاها و مناطق محروم استان فارس با همکاری انجمن خیرین کتابخانه ساز استان در حال پیگیری است که در صورت تحقق این طرح، تحولی شگرف در حوزه ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مناطق روستایی در فارس رقم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، پیگیری مصوبات پیشین انجمن خیرین کتابخانه ساز، بررسی تغییرات ساختار ثبت انجمن خیرین کتابخانه ساز و پیگیری ایجاد کتابخانه‌های سیار در استان از دیگر موارد مطرح شد در این نشست بود.

همچنین در پایان این نشست لوح سپاس علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای قدردانی از اقدامات خیرخواهانه علی نویدگویی عضو انجمن خیرین کتابخانه ساز فارس و مدیر انتشارات بین المللی نوید شیراز، در راستای اهدای بیش از دو هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی یزد، به این نیک اندیش شیرازی اهدا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کتابخانه های عمومی فارس خیرین علیرضا مختارپور انجمن خیرین کتابخانه ساز برای توسعه کتابخانه ها کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفدهمین روز ماه شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، اسوه جوانمردی و شجاعت، حضرت علی علیه السلام، نماد شرک و بت پرستی، عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ارجح دانست.
 امام علی علیه السلام همواره مظهر بزرگی و جوانمردی بوده، هست و خواهد بود و نام مبارکش همیشه بر زبان پهلوانان جاری است.
پهلوانان گود معرفت در کنار پرورش جسم و تن، روح را نیز از ناملایمات و صفات رذیله می‌زدایند.
قریشی رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در اراک گفت: هر سال در روز هفدهم شوال زورخانه‌های استان مرکزی با برگزاری مراسم جشن و نوای گرم مرشد، فرصتی است برای ذکر مبارک «یا علی» تا با ترویج فرهنگ این ورزش کهن، بر تقدم پهلوانی بر قهرمانی تأکید شود.
فرهنگ پهلوانی همواره در بین ورزشکاران زورخانه‌ای ترویج می‌شود و پیشکسوتان این ورزش کهن آداب آن را به نوجوانان می‌آموزند و این راه همچنان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است