Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  کمتر از دو روز دیگر برای تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی باقی نمانده است،در تب و تاب فضای انتخاباتی قم  هر چه به ساعات  تبلیغات قانونی کاندیدا نزدیک تر می شویم تکاپوی نامزدها و هوادارانشان در فضای حقیقی و مجازی  بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای قم

با توجه به نزدیک شدن به زمان تبلیغات قانونی،اسامی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر قم،کهک ،قنوات ،سلفچگان دستجرد  و جعفریه در پرتال فرمانداری قم به نشانی gov.ghom.ir قرار گرفته است.

طبق ماده ۷۵ قانون و ماده ۶۱ آیین نامه اجرایی انتخابات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌ی اسلامی شهرهایی که اسامی آن‌ها اعلام شده می‌توانند تبلیغات خود را از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ خرداد ماه به مدت ۷ روز انجام دهند.

آماده سازی ۳۳۰ سازه تبلیغاتی در قم برای نامزد‌های انتخابات


شهرداری قم برای تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات ، ۳۳۰ سازه تبلیغاتی در مسیر‌های پرتردد شهری نصب و آماده کرده است.

به گفته مهدی کلانتر زاده،مدیر کل ارتباطات شهرداری قم  این سازه‌های تبلیغاتی شامل تابلو‌های پهن پیکر و تابلو‌های اعلانات است که نامزد‌ها می‌توانند پوستر تبلیغاتی خود را بر روی آن بچسبانند.

او همچنین از نصب ۷۷۰ سازه تبلیغاتی در جهت بصیرت افزایی و مشارکت فعال مردم در انتخابات، رهنمود‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا راجع به انتخابات و  در قالب نوشته  در سطح شهر خبر داده است.

فرصت پایانی اعتراض داوطلبان ردصلاحیت شده انتخابات شورای روستا


هیئت عالی نظارت انتخابات شورای شهر و روستای قم اعلام کرد:داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در هیئت‌های نظارت شهرستان، ۳ روز برای ثبت اعتراض خود فرصت دارند.


در اطلاعیه شماره دو هیئت عالی نظارت انتخابات شورای شهر و روستای قم آمده است : با توجه به اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا در هیئت نظارت شهرستان، داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند از روز دوشنبه ۱۷ خرداد به مدت ۳ روز، اعتراض مکتوب خود را به بخشداری مربوطه تحویل نمایند.

طبق جدول زمان بندی، تبلیغات داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خردادماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

ماشین نویسی انتخاباتی

با فرا رسیدن ایام انتخابات و شور و هیجانات انتخاباتی، بسیجیان پایگاه ۱۴ شهید حاج حسین وفایی قم در  اقدامی خودجوش اقدام به ماشین نویسی نمودند.

بسیجیان پایگاه حاج حسین وفایی از پایگاه‌های تابعه حوزه شهید شیرازی با  نوشتن شعار (به نیابت از حاج قاسم رای می‌دهم) بر روی خودرو‌ها تنور انتخاباتی را گرم کردند .

در این اقدام رانندگان نیز خودرو‌های خود را با ارادت به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و در جهت تشویق مردم به حضور در انتخابات مزین به این گونه شعار‌ها کردند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها انتخابات 1400 انتخابات شوراهای انتخابات شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵  شبکه خوزستان گفت: از بامداد امروز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد.

حجت الله دهدشت افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس دراستان خوزستان در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:تبلیغات نامزد‌های انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ٢۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی