Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی بذرافشان روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: همه ستادهای مردمی که به صورت خودجوش وارد عرصه فعالیت می‌شوند، خودشان هزینه‌ها را تامین می‌کنند و  خرج ستادهای اصلی نیز از طریق حمایت افراد در حال تامین است.

وی ادامه داد: هزینه پوستر، بنر و وسیله نقلیه مورد نیاز ستاد از سوی مردم علاقه‌مند به این نامزد انتخابات تامین می‌شود و با توجه به مردمی بودن این پرداختها، رقمی هم به ما نه پرداخت و نه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حامی سیدابراهیم رییسی در خراسان رضوی گفت: ستادهای مردمی زیادی در حمایت از این نامزد انتخاباتی در مشهد و دیگر نقاط استان به صورت خودجوش تشکیل شده‌اند.

وی افزود: هنوز آمار دقیقی از تعداد ستادهای تبلیغات این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دست نداریم ولی ستادها هر روز در حال افزایش است.

بذرافشان ادامه داد: یکی از وظایف ما در ستاد استانی هماهنگی میان ستادهای مردمی است که در چند جلسه با تعدادی از مسوولان ستادهای مردمی، هماهنگی در مورد نحوه انجام کار و نیز جمع بندی در خصوص مسوولانشان در شهرستانها انجام شده است.

وی با بیان اینکه ستاد مشهد، فعالیت اجرایی تبلیغات را بر عهده دارد و ستاد مرکزی در حد فاصل چهارراه خواجه ربیع و میدان شهدا مستقر است، ادامه داد: یکی از فعالیتهای مهم تبلیغاتی ستاد مشهد این است که شعار "هرخانه یک ستاد" را که از سوی دکتر رییسی اعلام شده است، با فعال سازی ۸۶ هزار خانه در محدوده مرکزی شهر مشهد به عنوان ستاد محقق سازد.

رییس ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در خصوص سفر انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و با توجه به احتمال اینکه برگزاری هرگونه تجمع خطر انتشار بیماری را در پی داشته باشد، تا کنون ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه شرایط مشخصی را تعیین و اعلام نکرده است.

بذرافشان ادامه داد: به همین دلیل فعلا ستادهای استانی و ستاد مرکزی تبلیغات آقای رییسی تابع شرایط کرونایی کشور است  اما خراسانی‌ها انتظار دارند نخستین سفر استانی، در صورت برگزاری، به مقصد این استان باشد.

وی در خصوص حمایت دیگر داوطلبان ریاست جمهوری از نامزدی حجت الاسلام رییسی،  اظهار کرد: طبق اعلام قبلی ستادهای "سعید محمد" در حمایت از حجت الاسلام رییسی پیوند خورده و در جلسات استانی با مسوول ستاد استانی وی نیز دیدار و هماهنگی ها برای تشکیل کارگروهی واحد انجام شده است.

وی ادامه داد: برخی از دیگر داوطلبان نیز اعلام همکاری و حمایت کرده‌اند اما با توجه به عدم برگزاری و هماهنگی فعالیت ستاد تبلیغاتی، اقدام مشخصی برای اشتراک در انجام امور ستادی صورت نگرفته است.

رییس ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در خراسان رضوی در خصوص شیوه تبلیغات انتخاباتی این نامزد در استان گفت: به دلیل شیوع کرونا به هیچ وجه تجمع تبلیغاتی نداریم و اگر هم برگزاری تجمعات برنامه‌ریزی شود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری در فضای باز با حضور جمعیت محدود در نظر است، در غیر اینصورت هیچ تجمعی مورد تایید ستاد نخواهد بود.

بذرافشان ادامه داد: تاکنون صرفا برنامه‌های تبلیغاتی با شرایط مشخص برای رای اولی‌ها در استان پیش‌بینی شده، که برنامه‌ریزی لازم برای اجرا در حال انجام است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی، وزن تبلیغات انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در فضای مجازی سنگین‌تر است و علت آن هم جذابیت این فضا و در دسترس‌تر بودن این شیوه برای مردم است.

رییس ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در خراسان رضوی در خصوص چاپ و توزیع پوستر وی گفت: با توجه به اینکه هزینه‌های تبلیغات از سوی مردم تامین می شود از نظر حجت الاسلام رییسی چاپ پوستر در حد وسیع اسراف است، به همین دلیل خیلی در دستور کار نیست.

بذرافشان اظهار کرد: یکی از شیوه‌های تبلیغاتی که هم اکنون برنامه‌ریزی و تصمیم گیری قطعی در اجرای آن در دستور کار است، ستاد تبلیغاتی سیار با استفاده از خودرو است که در حال پیگیری برای اخذ مجوز آن هستیم و هنوز نمی توان آماری از شمار احتمالی ستادهای سیار اعلام کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشهد سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشهد سید ابراهیم رییسی انتخابات ۱۴۰۰ مشهد سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی حجت الاسلام رییسی خراسان رضوی ستادهای مردمی ریاست جمهوری ستاد مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد