Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@09:20:18 GMT

انتخابات ریاست‌جمهوری احتمالا به دور دوم کشیده شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۷۰۲۸

انتخابات ریاست‌جمهوری احتمالا به دور دوم کشیده شود

به گزارش «تابناک»، محمدعلی گندمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تعدادی از نامزدهای جریان اصولگرا در ساعات پایانی منتهی به روز انتخابات، به نفع آقای رئیسی از ادامه رقابت کناره‌گیری خواهند کرد، افزود: طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده نیز برخی از نامزدها نتوانسته‌اند بیشتر از یک یا دو درصد آرا را به خود جلب کنند و این نامزدها قطعا در نهایت انصراف خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر ضرورت انتخاب گزینه اصلح از سوی مردم عنوان کرد: خوشبختانه مردم ما بسیار هوشمند هستند و کاملا توانایی تشخیص این مسئله را دارند.

گندمی با تاکید بر اهمیت سلامت انتخابات، تصریح کرد: رای دادن یک حق است و مردم می‌توانند از این حق خود استفاده کنند. افزایش زمینه‌های مشارکت مردمی وظیفه مسئولین است و آنان باید طوری رضایت و اعتماد مردم را جلب کنند که مردم راغب به حضور در انتخابات شوند.

رئیس خانه احزاب خراسان رضوی همچنین با انتقاد نسبت به رد صلاحیت‌های صورت گرفته در انتخابات شوراها، گفت: حتی بسیاری اعضای از شوراهای شهر در سایر استان‌ها نیز بیان می‌کردند که شورای پنجم شهر مشهد عملکرد درخشانی داشته است، طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده توسط دانشگاه فردوسی نیز ۷۰ درصد مردم مشهد از عملکرد شورای این شهر و شهرداری راضی هستند، اما متاسفانه شاهد بودیم که برخی از بهترین اعضای شورای شهر مشهد رد صلاحیت شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری کاندیداهای انتخابات کاندیداهای اصولگرا انصراف انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست