Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@22:45:55 GMT

خانه فاقد کمترین تجهیزات و امکانات امنیتی بود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۷۱۶۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، فیلم سرقت از منزل آزیتا ترکاشوند ، خانم بازیگر چند روزی است که در شبکه‌های مجازی دست به دست می شود.

سرهنگ موقوفه‌ ای، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در واکنش به این موضوع اظهار داشت: زمانی که خبر وقوع حادثه‌ای به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شود، هیچ سوالی مبنی بر اینکه حادثه‌دیده یا مالباخته کیست و دارای چه موقعیت اجتماعی است مطرح نمی‎شود چرا که تمام مردم از نظر پلیس یکسان هستند و به تمام پرونده‌ها نیز به طور یکسان رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:گاهی در برخی پرونده‌ها که متعلق به افراد شناخته شده یا اصطلاحا سلبریتی است ما شاهد این موضوع هستیم که جزئیات حادثه از سوی خود این افراد اطلاع رسانی می‌شود و همین موضوع نیز به سبب شهرت فرد مورد توجه قرار می‌گیرد به عنوان مثال در ماجرای سرقت اخیر از خانه یک بازیگر در محله نیاوران رسیدگی به پرونده این سرقت نیز همچون دیگر سرقت ها در دستورکار قرار گرفت و از سوی همکاران من در مجموعه پلیس در دستور کار هم قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد:پلیس در هیچ یک از موارد هویت مالباخته یا شاکی را اعلام نمی‌کند اما حالا که ایشان خودشان دست به اعلام این موضوع زده‌اند خوب است که همین موضوع بهانه‌ای شود تا ما از ظرفیت هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های ساخته شده برای ارتقا امنیت و ایمنی کمک بگیریم.

وی افزود: متاسفانه خانه این خانم بازیگر، فاقد کمترین تجهیزات و امکانات تامین امنیت بود، پنجره‌ها در طبقه اول بدون حفاظ بوده و ساختار و معماری بالکن نیز به گونه‌ای بود که عملا تبدیل به یک پلکان برای سارقان شده بود؛ یکسری موارد ممکن است مربوط به معماری باشد، اما موارد بسیاری از جمله ارتقا امنیت خانه باید از سوی خود صاحبخانه مورد توجه قرار بگیرد که اینگونه نبود.


رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت:پلیس قطعا به وظیفه خود در مورد رسیدگی به این پرونده همچون دیگر پرونده ها عمل خواهد کرد اما باید بدانیم که جرائم از سرقت گرفته تا موارد دیگر یک بعدی نیستند و باید چندین عامل دست به دست هم بدهند.

وی افزود:من به این بازیگر کشورمان پیشنهاد می‌دهم حالا که مردم را در جریان سرقت از خانه شان قرار داده، موارد ایمنی و ضعف های ایمنی خانه را نیز بیان کند تا شاید مردم با کمک از این موارد توجه بیشتری به ایمنی منازلشان داشته باشند.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت آزیتا ترکاشوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو