Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:19:58 GMT

یارانه ۴۵۰ هزار تومانی برای خرید کالای ایرانی است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۷۲۲۴

یارانه ۴۵۰ هزار تومانی برای خرید کالای ایرانی است

ایسنا/همدان رئیس ستاد انتخابات «محسن رضایی» در استان همدان گفت: در صورت پیروزی آقای رضایی در انتخابات ۱۴۰۰ یارانه ۴۵۰ هزار تومانی به صورت کارت اعتباری برای خرید کالای ایرانی به مشمولان دریافت یارانه داده می‌شود.

مصطفی غفاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تحصیلات آقای رضایی در زمینه اقتصاد بوده و بیش از ۲۰ سال در حوزه های مختلف و کلان کشور مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام، کار برنامه‌ریزی، تدوین و پژوهش در رابطه با حل مشکلات اقتصادی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با برنامه‌های محسن رضایی در زمینه حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم، بیان کرد: آقای رضایی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم برنامه‌هایی برای ارتقای ارزش پول ملی، افزایش یارانه و ساخت مسکن(بیش از یک میلیون واحدی که دولت موظف است در سال تولید کند) دارد.

غفاری با بیان اینکه ارزش پول ملی بسیار پایین آمده است، توضیح داد: فقط با حذف صفر نمی‌توان ارزش پول ملی را بالا برد و آقای رضایی در کنار حذف چهار صفر از وجه رایج مملکت برنامه‌های دیگری هم در این زمینه دارد.

وی در رابطه با وعده یارانه ۴۵۰ هزار تومانی محسن رضایی، مطرح کرد: پول الکی به مردم دادن مشکلاتی در زمینه تأمین منابع مالی و ایجاد تورم به دنبال دارد اما یارانه ۴۵۰ هزار تومانی قرار نیست به صورت نقدی باشد و یک کارت اعتباری است که ماهانه به ارزش ۴۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر شارژ می‌شود و افراد می‌توانند با آن کالای ایرانی خریداری کنند.

غفاری با بیان اینکه کارت اعتباری ۴۵۰ هزار تومانی فقط به افرادی که مشمول دریافت یارانه می‌شوند، پرداخت خواهد شد، ادامه داد: با این کارت، مردم موظف هستند کالای ملی خریداری کنند چراکه خرید کالای ایرانی منجر به افزایش تولید کارخانه‌ها و اشتغال کارگران می شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های آقای رضایی قابلیت عملیاتی شدن دارد و اگر دولت رضایی سکان کشور را به دست بگیرد معیشت مردم بهتر می‌شود. خمیر مایه اصلی ذهن کاندیداها در مناظرات بیرون می‌آید و مردم می‌توانند قضاوت ‌کنند که کدام برنامه اجرایی و عملیاتی است.

غفاری در رابطه با برنامه‌های محسن رضایی برای استان همدان، گفت: وی برای همه استان ها براساس توان آن منطقه، برنامه‌ریزی مجزایی انجام داده اما فعلاً جزئیات آن منتشر نشده به طوریکه نخستین برنامه وی استفاده از ظرفیت تمام اقوام، مناطق و استان های کشور در تشکیل کابینه است

وی با بیان اینکه رئیس جمهور تنها فرد تصمیم گیرنده در سیاست خارجی نیست، اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب، شورای عالی امنیت ملی و نهادهای دیگری وجود دارند که در این زمینه تصمیم می‌گیرند اما از نظر آقای رضایی تعامل با دنیا اگر براساس اصول عزت، حکمت و مصلحت و در جهت منافع ملی باشد، مانعی ندارد و وی دیدگاه تقابلی نسبت به ارتباط با کشورهای دیگربه جزء کشورهای متخاصم ندارد.

رئیس ستاد انتخابات «محسن رضایی» در استان همدان در رابطه با نظر محسن رضایی در رابطه با انرژی هسته‌ای بیان کرد: آقای رضایی در بحث انرژی هسته‌ای به دنبال توسعه و به روز کردن تجهیزات و جبران عقب ماندگی‌هایی است که در سال‌های گذشته رخ داده ‌است.

وی با بیان اینکه آقای رضایی به دنبال افزایش سطح کیفی آموزش عالی است، تصریح کرد: عدالت آموزشی باید به صورت صحیح انجام شود به گونه‌ای که افراد در مکان‌های جغرافیایی متفاوت دسترسی یکسانی به منابع آموزشی و اساتید داشته باشند.

غفاری افزود: آقای رضایی همچنین به دنبال ساماندهی بورسیه های خارج از کشور، آموزش پزشکی و سهمیه‌های کنکور است چراکه در حال حاضر سهمیه‌هایی در کنکور وجود دارد که منطقی نیست همچنین وی در زمینه جذب هیئت علمی برنامه هایی خواهد داشت چراکه زمانی دانشجو بی‌سواد می‌شود که استاد بی‌سواد باشد.

وی در رابطه با رویکرد محسن رضایی نسبت به رسانه‌ها گفت: آقای رضایی از رسانه‌ای ترین کاندیداهاست و در ابتدای ورود اینترنت به ایران، نخستین سایت‌های خبری زیرنظر وی فعالیت خود را آغاز کرد همچنین وی به تضارب آراء اعتقاد دارد چراکه تک‌صدایی کاربردی ندارد و در صورتی که رئیس جمهور چهار سال آینده ایران شود صدای رسانه‌های غیرهمسو با خودش را هم می‌شنود و برنامه‌هایی هم در زمینه معیشت خبرنگاران دارد تا وابسته به ادارات و روابط عمومی‌ها نباشند.  

رئیس ستاد انتخابات «محسن رضایی» در استان همدان در پایان با بیان اینکه محسن رضایی کاندیدای پوششی نیست، اعلام کرد: آقای رضایی تا پایان انتخابات حضور دارد و کاندیدای پوششی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی محسن رضايي کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ يارانه کالای ایرانی یارانه ۴۵۰ هزار تومانی آقای رضایی کالای ایرانی استان همدان محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر می‌توانند به ازای خرید از این بستر ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف به صورت اعتبار دریافت کنند، اظهار کرد: دراین طرح یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

به گفته پیشکاری در حال حاضر ۴۷۵ هزارخانوارکردستانی یارانه خود را به خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی اختصاص دادند.

گفتنی است؛ مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6092634

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!