Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آخرین خبرها مربوط به ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در استان بوشهر در این بسته خبری بخوانید.

اعلام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا

اعلام نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، روستا و تیره‌های عشایری از دوشنبه ۱۷ خرداد آغاز شده و برخی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها فهرست نامزد‌ها را منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات استان گفته است: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تا ۱۹ خرداد فرصت دارند که نام نامزد‌های این انتخابات را منتشر کنند تا مردم آن‌ها را بشناسند.

به گفته خسرو دهقانی، تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌ها هم پنجشنبه ۲۰ خرداد شروع می‌شود و ساعت ۷ پنجشنبه ۲۷ خرداد به پایان می‌رسد.

پایان فرصت درخواست صدور شناسنامه برای انتخابات

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: افرادی که شناسنامه آن‌ها گم شده یا نیاز به تعویض دارد تا دوشنبه ۱۷ خرداد فرصت داشتند برای درخواست صدور شناسنامه اقدام کنند.

اسکندر پاسالار عنوان کرد: ادارات ثبت احوال مکلفند شناسنامه‌ها را تا پایان وقت اداری ۲۴ خرداد در اختیار متقاضیان قرار دهند.

تعیین ۹۰۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات شورا‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۹۰۵ شعبه رای گیری برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز پیش بینی شده است.

محمد تقی ایرانی افزود: تعداد شعب نسبت به دوره قبل ۷.۵ درصد افزایش یافته است.

فعالیت ۱۲۹ ناظر در انتخابات شورا‌های شهر و روستا در گناوه

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی گناوه گفت: ۱۲۹ ناظر و ۸ سرناظر این هیات بر فرآیند برگزاری انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا این شهرستان نظارت خواهند کرد.

رضا قائدی افزود: نظارت بر شعب اخذ رای، کنترل اوراق رای دهندگان، تنظیم صورتجلسه و گزارش تخلفات از عمده فعالیت ناظران و سرناظران این هیات است.

او بیان کرد: برای هر شعبه در شهر یک ناظر و ناظرمسئول، و هر ۱۰ شعبه شهر یک سرناظر، و در روستا‌ها یک ناظر درنظر گرفته شده است.

نامزد‌ها با رعایت قانون شور انتخاباتی در مردم ایجاد کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دشتی گفت: نامزد‌ها با ایجاد شور انتخاباتی در جامعه زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات ۲۸ خرداد فراهم کنند.

حیدر منصوری در نشست با نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خورموج عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن تبلیغات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر انتظار داریم نامزد‌ها به قانون پایبند باشند و مردم را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای تشویق و ترغیب کنند.

حفظ سلامت مردم و صیانت از رای آنان در دستور کار ستاد انتخابات دیلم

فرماندار دیلم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید ۲ اصل سلامت مردم و صیانت از رای آنان در انتخابات در دستور کار قرار گیرد.

احمد دشتی افزود: در انتخابات این دوره، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در کنار دیگر عوامل در شعبه اخذ رای حضور دارند و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

او بیان کرد: بر اساس تقویم انتخابات، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان به خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها انتخابات 1400 شوراهای شهر و روستا صندوق اخذ رای ششمین دوره انتخابات شورا انتخابات شورا ها شورا های اسلامی اسلامی شهر شهر و روستا نامزد ها اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شوراها یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی شهر و روستا هستند.

مسلم مرادی امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بروجرد، اشترینان و ونایی که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شوراها در شهر و روستا، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: شوراها برخاسته از مردم‌سالار دینی هستند و در این راستا باید کار مردم را در اولویت قرار داد و دغدغه‌های آنها تبدیل به مصوبه و اجرا شوند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه نقش شوراها در پیشبرد امور شهرها و روستاها بسیار مهم و با اهمیت است، افزود: مصوبات شورا باید قوی و برای رفع مشکل باشد تا گرهی از مشکلات باز کند.

مرادی بیان کرد: شوراهای اسلامی باید در راستای نظارت کافی و لازم بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای پیشبرد اهداف مد نظر و رسیدن به سطح مطلوب توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراها از ظرفیت افراد نخبه و صاحب‌ نظر برای پیشبرد اهداف استفاده کنند، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا همواره یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا هستند.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی است.

در این مراسم، از اعضای شورای اسلامی شهرهای بروجرد، ونایی، اشترینان، سرهنگ خوانساری و سرباز وظیفه‌ای که هفته گذشته به زنانی که در خیابان خودروی آنها دچار مشکل شده بود، کمک کردند و پاکبانی که در بارندگی‌های اخیر جان چند حیوان را نجات داد، تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند