Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی صالحی، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از پنجشنبه همین هفته تا روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه به مدت یک هفته فرصت تبلیغات دارند.

او با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل تبلیغات انتخابات از سوی نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و طرفداران آن‌ها خاطرنشان کرد: براساس قانون استفاده از هر گونه آثار تبلیغاتی نامزد‌ها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه‌ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ۷۰ ×۱۰۰ سانتی متر ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی ادامه داد: درج هرگونه اطلاعات در خصوص درجات تحصیلی و سوابق خدمات و فعالیت‌های نامزد‌ها در آثار تبلیغاتی آن‌ها باید مستند به مدارک باشد، تا در صورت لزوم مدارک و مستندات در اختیار هیات اجرایی قرار گیرد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه برای تشکیل ستاد تبلیغات، محل ستاد و نام مسئول آن باید به صورت کتبی از سوی نامزد انتخاباتی به هیات اجرایی اعلام شود، تصریح کرد: نامزد‌های شورا‌های اسلامی می‌توانند در هر منطقه شهرداری یک ستاد تبلیغات انتخابات برای  ساماندهی فعالیت‌های تبلیغاتی خود و طرفدارانشان دایر کنند.

صیانت اعضای شعب اخذ رای از آراء مردم

سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار بافق در جلسه بررسی و تعیین اعضای شعب اخذ رأی بافق با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات ۲۸ خردادماه، گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند، مشارکت بالای مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و همه باید در این زمینه تلاش کنیم.

او در ادامه بر ضرورت امانت داری و بی طرفی دست اندر کاران برگزاری انتخابات از جمله عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات تاکید کرد و افزود: مهمترین ویژگی اعضای شعب اخذ رأی اصل بی طرفی و صیانت از آراء مردم است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان بافق، تصریح کرد: با توجه به شفاف سازی روند برگزاری انتخابات برای تصمیم گیری بهتر برنامه‌ها بین سه هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات، تعامل و همکاری سازنده برقرار است.

نمایندگان فرمانداری در انجام وظایف قانونی بی طرف باشند

جواد میربهبودی، فرماندار ورئیس هیات اجرایی انتخابات خاتم دراولین جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای شهرستان گفت: با توجه به اینکه محل اکثر شعب ثبت نام واخذ رای مدارس است و این مراکز آموزشی به دلیل شرایط کرونایی چندین ماه تعطیل بوده اند، نمایندگان فرماندار بایستی با بررسی دقیق وتامین امکانات وتجهیزات مورد نیاز شعبه‌های اخذ رأی، برای رفع مشکلات وآماده سازی شعب تلاش کنند.

او افزود: این اقدامات برای این است که در روز اخذ رأی مشکلی پیش روی اعضای شعب قرار نگیرد واخذ رای به موقع انجام شود.

فرماندار خاتم همچنین با اشاره به شروع تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: نمایندگان فرماندار در رعایت اصل بی طرفی وعدم جانبداری و تبلیغ له یا علیه کاندیدای خاصی خودداری کرده و با حساسیت بالا و بدور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود جامه عمل بپوشانند.

برگزاری جشنواره مجازی ویژه رای اولی‌ها

مهدی حمیدی، رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تصاویر حضور و شرکت خود را در حماسه ملی انتخابات ۲۸ خرداد با ظبط تصاویر از طریق آدرس https://shad.ir/motoonedarsi ارسال کنند.

حمیدی افزود: شرکت کنندگان می‌توانند از طریق لینک @motoonedarsi و یا با هشتک «#آموزشهمگانیمشارکت_عمومی» در کانال آموزش همگانی، مشارکت عمومی در اپلیکیش شاد با دیگران به اشتراک گذاشته و در جشنواره مجازی رای اولی‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری شورای شهر نمایندگان فرماندار هیات اجرایی اعضای شعب نامزد ها اخذ رای شعب اخذ اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی