Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: هیچ فردی شهید نشد، مگر اینکه در باور‌های عمیق خود به چنین باوری رسید، لذا جهاد و شهادت مبتنی بر اندیشه‌ورزی است. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار احمد وحیدی درباره حیات و پویایی انقلاب اسلامی بعد از رحلت امام خمینی (ره)، گفت: امروز دین اسلام زنده است و این مهر باطلی بر اندیشه‌هایی است که فکر می‌کردند با رحلت امام خمینی کار انقلاب اسلامی تمام شده است، البته ملت ما بعد از رحلت امام (ره) و در آن لحظات بسیار سخت، این دغدغه را داشتند که بعد از ایشان وضعیت انقلاب و کشور چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بسیاری از دشمنان و حتی‌ها برخی از دوستان، آن زمان تصور می‌کردند که انقلاب اسلامی در ایران با رحلت امام تمام شد، اما از دل این شک و نگرانی‌ها، درخشش و تشعشعی به وجود آمد که امسال ۳۳ سال است، دنیای مشهون از استکبار، ظلم، ستم و بی خدایی را بعضاً در برابر قدرت خود حیران کرده و این هم بیان و وعده الهی بود که تحقق یافت.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: حال اگر این نظام و انقلاب را با همه قدرتش نشناسیم، یقیناً در تحلیل مسایل اشتباه خواهیم کرد و نمی‌توانیم برای آینده و حرکت این انقلاب حرف‌های دقیق بزنیم، خیلی‌ها تلاش دارند ما را از فهم این وضعیت خودمان بیگانه کنند و قدرت و عمق این شناخت را از ما بگیرند.  

 وحیدی تأکید کرد: البته بعد از مناسبت ۱۴ خرداد، واقعه ۱۵ خرداد را داریم که بیعت خونین مردم با امام (ره) است، همان بیعتی که مردم در سال ۱۳۴۲ انجام دادند و همچنان ادامه دارد، یعنی از آن سال تاکنون که حدود ۶۰ سال می‌گذرد، جریان بیعت خونین مردم با امام خمینی (ره) همچنان جریان و تداوم دارد، در واقع این نشان می‌دهد که بزرگترین مفهوم و پیشران حرکت این سال‌ها همین مفهوم جهاد و شهادت است.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار داشت: حال برخی ممکن است که بیان کنند جهاد و شهادت مبتنی بر احساس است، درحالی که این موضوع بر عمیق‌ترین باور‌ها و اندیشه‌ورزی‌هایی استوار است که از عمق وجود یک جامعه برمی‌خیزد، به عبارت دیگر هیچ فردی شهید نشد، مگر اینکه در باور‌های عمیق خود به چنین باوری رسید، لذا جهاد و شهادت مبتنی بر اندیشه‌ورزی است.

 

بیشتربخوانید: پول نفت عراق به جیب رژیم جنایت‌کار آمریکا ریخته می‌شود/ هدف مقاومت اسلامی خروج آمریکاست

انتهای پیام/

برچسب ها: احمد وحیدی سپاه موشک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد وحیدی سپاه موشک فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی اندیشه ورزی رحلت امام بر اندیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در روز شهادت امام صادق (ع)میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود مهدوی‌فرد در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه تولیت شهدای گمنام به عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: در روز شهادت امام صادق (ع) میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: تا سال ۱۴۰۲ در مجموع پیکر ۳۲۲ شهید گمنام در ۱۴۵ یادمان در استان خاکسپاری و ۲۳۱ درخواست عمومی نیز جهت تدفین شهید گمنام دریافت شده است. کد خبر 748575

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود