Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@13:52:58 GMT

چمران: امروز یا فردا لیست شورای ائتلاف اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۷۵۵۵

چمران: امروز یا فردا لیست شورای ائتلاف اعلام می‌شود

فارس: مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خصوص آخرین وضعیت بسته شدن لیست شورا برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر گفت: فردا یا پس‌فردا لیست اعلام می‌شود و فعلا در حال بررسی هستیم.

وی به مصاحبه‌های صورت‌گرفته از افرادی که بیشترین رأی را در سامانه ائتلاف کسب کردند  اشاره کرد و گفت: مصاحبه‌ها به اتمام رسید و در حال بررسی هستیم و براساس تخصص و نیاز شورا نیز لیست بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران به لیست‌های متعددی که در فضای مجازی با عنوان لیست شورای ائتلاف اعلام می‌شود اشاره کرد ‌و گفت: هنوز لیست ما بسته نشده است.

وی در خصوص لیست مشترک اصولگرایان برای این دوره از انتخابات گفت: فکر نمی‌کنم به لیست مشترک برسیم. البته خدا کند که به لیست برسیم، اما ما در مجمع رأی‌گیری کرده‌ایم و مردم در این سامانه به لیست رأی داده و براساس رای مردم قرار است که لیست نهایی بسته شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: چمران انتخابات شورای اسلامی شهر شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟