Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:26:11 GMT

افزایش ۶۷ درصدی کمک معیشت مددجویان کمیته‌ امداد زنجان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۷۷۸۴

افزایش ۶۷ درصدی کمک معیشت مددجویان کمیته‌ امداد زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری از افزایش کمک معیشت مددجویان این نهاد حمایتی از اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کمک معیشت اردیبهشت ماه را با افزایش ۶۷ درصدی دریافت کردند.‌

وی با بیان اینکه این افزایش از اردیبهشت ماه امسال در کمک معیشت مددجویان عادی وتبصره ۱۴ لحاظ شده است، اظهار کرد: خانوارهای مددجویی، حداکثر تا سقف ۶۱۷ هزار تومان در ماه دریافت می‌کردند که با افزایش ۶۷ درصدی این میزان به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداداستان زنجان گفت: بر این اساس کمک معیشت خانوارهای یک نفره در سال جاری مبلغ ۳۵۰ هزار تومان شده است که این رقم برای خانوارهای دو نفره ۵۰۰ هزار تومان وبرای خانوارهای سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، خانوار چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و خانوار پنج نفره یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

صفری با بیان اینکه تعداد ۲۶ هزار و ۳۹۰ خانوار مددجویی معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: اردیبهشت ماه، بیش از ۱۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان کمک معیشت به حساب سرپرستان خانواده‌های عزیز مددجویی استان واریز شده است.

کد خبر 5229674

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد زنجان کمک معیشتی خانوار انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه آمار کرونا امام خمینی ره بوشهر قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه ایلام اردبیل عکس استانها گرگان مشارکت مردم در انتخابات اردیبهشت ماه هزار تومان کمک معیشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد