Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.
به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (سه‌شنبه، 18 خردادماه) شاهد عرضه کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل، آیزوفید، بلندینگ نفتا حلال 410، نفتای سبک، نفتای سنگین تصفیه‌نشده و حلال 404 عمده پالایش نفت شیراز، آیزوفید، حلال 402، حلال 404 و ریفورمیت پالایش نفت تبریز، برش سنگین، گاز بوتان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، برش سنگین و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز، حلال 402 پالایش نفت بندرعباس، زغال‌سنگ شرکت زغال‌سنگ پروده طبس، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، نرمال هگزان پالایش نفت شازند، نفتای سنگین پالایش نفت تهران و نیتروژن مایع شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس است و رافینت 2 شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز دوشنبه (17 خردادماه) کالاهای اکستراکت سبک و سنگین شرکت نفت ایرانول، نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نیتروژن مایع پتروشیمی غدیر در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.
در این روز 3.229 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 276 میلیارد و 562 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پالایش نفت بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جدیدترین قیمت دلار و یورو پیش از تعطیلات دو روزه بازار   سه نماد بورسی با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فروش!   تعلیق در کمین این ۱۴ نماد، مراقب باشید!

 

تنها یک نماد بورسی بیشتر از اسفند فروخت! 

 

قیمت انواع پژو در بازار خودرو

 

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

 

کدال خپویش | برای سرمایه گذاری مناسب است؟

 

کدال فاهواز | سهامدارانش چقدر سود گرفتند؟

 

ارزش سهام عدالت چند میلیون شد؟

 

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا