Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل‌الله رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به برگزاری انتخابات و افزایش فعالیت‌های فرمانداری کرمانشاه صدور برگ تردد برای شهروندانی که از فرمانداری برگه را دریافت می‌کردند از امروز (سه‌شنبه۱۸ خرداد) به چهار اداره پست مستقر در شهر کرمانشاه واگذار شد.

وی تصریح کرد: افرادی که قصد پیگیری امور درمانی و قضایی را دارند کادر درمان کارکنان شرکت‌ها نیروهای نظامی و انتظامی برای دریافت برگه تردد به ادارات پست مراجعه و برگه تردد دریافت کنند تا فرمانداری هم به بحث فرایند انتخابات بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه گفت: اداره پست شهید قندی واقع در میدان آزادی، اداره پست شریعتی واقع در خیابان شریعتی، اداره پست ۲۲ بهمن واقع در جنب پارک درخشان و اداره پست شهید پدرام واقع در ایستگاه هشتم کارمندان  برگه تردد برای شهروندان صادر می‌کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه شهید اداره پست انتخابات فرماندار کرمانشاه فضل الله رنجبر برگه تردد اداره پست برگه تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بافندگان فرش دستباف در استان خراسان رضوی به صورت فصلی و به صورت آزاد فعالیت می‌کنند، به همین دلیل میزان تولید سالانه فرش تغییر می‌کند و سرانه تولید فرش دستباف ۶ مترمربع است.

شادی قاسمی افزود:  پارسال ۹۰ پروانه تولید فرش دستباف و ۳۱۰ مورد کارت شناسایی قالی باقی و دیگر حرفه‌های مرتبط با آن صادر و هزار و ۲۲۶ فقره کارت شناسایی تمدید شده است.

وی گفت: پارسال کارت قالی بافی به تعداد هزار و ۲۵۲ مورد برای شرکت‌های تعاونی تولید فرش دستباف در استان صادر شد و ۴۴۸ نفر در آزمون رتبه بندی در رشته فرش دستباف در هنرستان‌ها شرکت کردند که گواهی نامه آموزشی مهارتی برای ۲۹۶ نفر صادر شد.

رییس اداره فرش اداره صمت خراسان رضوی افزود: در دوره‌های آموزشی این اداره کل در سال گذشته برای فعالان فرش دستباف هفت هزار و ۴۰۰ نفر- ساعت آموزش ارایه شد.

قاسمی گفت: یکی از مشکلات بافندگان فرش دستباف در استان دشواری بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی است، به طوریکه از ۳۵ هزار نفر جمعیت قطعی بافندگان فرش دستباف این استان، ۱۱ هزار نفر زیر پوشش بیمه هستند.

رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: یکی از خواسته‌های بافندگان فرش دستباف خراسان رضوی افزایش تعداد بیمه شدگان این صنعت از سوی سازمان تامین اجتماعی است که امیدواریم این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر