Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@03:56:51 GMT

چند قاب از تابویی که شکسته شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۸۲۸۸

چند قاب از تابویی که شکسته شد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیر کریمی(کارشناس فوتبال)؛ برای پرداختن به این تیم بهتر است از سرمربی تیم شروع کنیم، کسی که بیشترین فشار و البته مقایسه و نقد را در این مدت زمان متحمل شد. یادمان باشد غیر از برد طلسم سختی را در شرایط نابرابر تیم ملی شکست تا نشان دهد روزهای سخت را بهتر از روزهای آسان سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار خوبه خدا درست کنه
اسکوچیچ با برد بحرین کاری کرد که مدتهاست از بلاژ گرفته تا امپراطور و پرفسور وشهریار،آقای رئیس و حضرت ویلموتس نتوانستند انجام دهند. لحظه گل سوم و قاب بسته از دراگان و دوییدن او در کنار زمین نشان از شادی مضاعف او از این برد بوده و هست، بدون تعارف شاید به مخیله او حضور روی نیمکت تیم ملی ایران نمی‌رسید و حالا؟! کار خوبه خود خدا درست کنه.

کلاس فوتبال
تفاوت کلاس فوتبال دو طرف میدان کاملا مشخص بود، بخصوص بعد از بیست دقیقه ابتدایی و حملات پراکنده بحرین و در ادامه آن ناخودآگاه به عقب رفتن این تیم. و شروع شدن حملات ایران، این برگرفته از همان شخصیت دو تیم است. باور کنید بحرین اگر از ایران جدا نمی‌شد شاید در لیگ برتر هم با بازیکنان بومی نمی‌توانست تیم داشته باشد.

نیمه اول
به این نیمه کمتر بپردازیم تا بیشتر متمرکز روی شاهکار نیم دوم باشیم اما تنها نکته ای که خیلی جالب و البته عجیب می نمود پست و نقش وحید امیری در این نیمه بود که متمایل به راست بود و در کنار قلی زاده بازی می‌کرد، نیم اول همین بس که حریف آنالیز فرد به فرد عالی از تیم ملی انجام داده بود و با تجمع و تراکم نفری در دفاع اجازه بازی سازی و فضاسازی به مهاجمان ایران نمی داد. و البته ما هم در حمله موج مناسبی  را ایجاد نمی‌کردیم.

مثل کف دست
ضربه اول را دراگان در کنفرانس خبری قبل بازی زده بود، آنجا که گفت مثل کف دست بحرین را می‌شناسد و حالا ما بیشتر می‌توانیم به او اعتماد کنیم. نیمه مربیان با یک تفاوت آغاز شد کمی عقب نشینی طارمی و ماندن سردار در همان پیشانی خط مقدم اما نقطه عطف اقتدار ایران حضور سامان قدوس در این نیمه بود، بازیکنی که اگر در هر تیم آسیایی دیگری حضور داشت الان جزوی از باشگاه صدتایی‌های آنها بود، بازی چشم نواز او با پاس گل کم نظیر او تکمیل شد، پاس گل اما سوا از به ثمر رسیدن گل لذت خودش را دارد و آن هم پاسی که دریک فضای یک و نیم متری در یک گله جا داده شود و لقب رونالدینویی هم به آن داده شود، گلی که به نظر در گلدن تایم برای ایران زده شد، چرا که شاید اگر پنج دیگر کار طول می کشید به مراتب زدن گل و  کار بازی سخت می شد، پس به ارزش حضور او و ضرب آهنگی که در حمله ایجاد کرد حالا پی می‌بریم. اسکوچیچ بعد از قدوس تعویضی دیگری کرد که باز هم ثمر داد، ترابی هم پاس گل داد تا کلکسیون نیمه مربیان اسکوچیچ کامل شود.

تاثیر گل اول
اگر چه شاگردان دراگان سه گل زدن اما گل اول به دلیل ایجاد بار روانی مثبت تاثیر بسزایی ررای آنها داشت، همانطور که برای بحرینی‌ها تخریب بار روانی را به همراه داشت.

کار ناتمام
برد بحرین اگر چه شیرین بود مثل عسل اما کار تیم ملی هنوز تمام نشده و کار نا تمام مانده، هر چند این عزم و اراده مطمئنا عراق را هم به زانو در خواهد آورد اما باید متذکر بود که فوتبال است و ما حق خوشحالی را فقط همین امروز داریم.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1098524 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی بحرین انتخابی جام جهانی۲۰۲۲

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی بحرین انتخابی جام جهانی۲۰۲۲ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست هوش ریاضی: تعداد تخم مرغ‌های باقی مانده چند عدد است؟

یک معمای جذاب در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که بسیاری را گیج کرده است. 

معما این است:

من ۶ تخم مرغ دارم. ۲ تخم را شکسته‌ام، ۲ تخم مرغ دیگر را پخته‌ام و ۲ تای دیگر را خورده‌ام. حالا چند تخم مرغ باقی مانده است؟ 

 

پاسخ‌های زیادی برای این معما ارائه شده است که به نظر منطقی می‌رسند، اما چرا جواب آنها اشتباه است؟

پاسخ اشتباه ۱: برخی می‌گویند که برای پختن تخم مرغ باید ابتدا آن را شکست؛ بنابراین اگر ۲ تخم مرغ شکسته شود، سپس پخته شود و خورده شود، ۴ تخم مرغ باقی می‌ماند. اما این پاسخ نادرست است.

پاسخ اشتباه ۲: برخی دیگر می‌گویند ۴ تخم مرغ باقی مانده است، چون در کل ۶ تخم مرغ داشتیم، ۲ تا شکسته شد، ۲ تا پخته شد و ۲ تا خورده شد. اما چرا این جواب هم اشتباه است؟..
..
..
..
..

..

..

..

..

..

..

پاسخ درست: اگرچه ممکن است فکر کنید که پاسخ باید ۴ باشد، اما نکته ظریفی در سوال وجود دارد. جمله اول می‌گوید: “من ۶ تخم مرغ دارم. ” این جمله برای زمان حال است، در حالی که بقیه جمله‌ها برای زمان گذشته هستند؛ بنابراین با توجه به این نکته، جواب درست عدد ۶ است، زیرا هرچند شما در گذشته تخم مرغ‌ها را شکسته‌اید، پخته‌اید یا خورده‌اید، اما در زمان حال هنوز ۶ تخم مرغ دارید.

اگرچه این معما ساده به نظر می‌رسد، اما به دلیل تفاوت در زمان‌های فعل، بسیاری از افراد به اشتباه جواب می‌دهند. این نوع معما‌ها نشان می‌دهند که گاهی برای یافتن پاسخ درست باید به دقت به سوال نگاه کرد و تفاوت‌های ظریف در ساختار جملات را درک کرد.

منبع: خبرنامه

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • تست هوش ریاضی: تعداد تخم مرغ‌های باقی مانده چند عدد است؟
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس