Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح لاله زاری از برگزاری ۵۰ برنامه به صورت مستقیم به مناسبت دهه کرامت و ده‌ها عنوان برنامه مناسبتی در خلال این دهه در استان سمنان خبردادوگفت: برنامه های بزرگداشت دهه کرامت باید آبرومند و مناسب برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« فرشید فلاح لاله زاری» در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به واقع شدن سمنان در بین دو حرم حضرت معصومه (س) در قم و حضرت امام رضا (ع) در مشهد اظهار داشت: بیشتر شهرهای استان سمنان در مسیر عبور زائران این دو بزرگوار قرار دارد و مردم مومن این استان افتخار میزبانی و خادمی این بزرگواران را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دهه کرامت از ۲۲ خرداد امسال آغاز می شود اضافه کرد: در دهه کرامت باید تمام ظرفیت ها و توان خود را به کار بگیریم تا علاوه بر میزبانی زائران، فضای پرنشاط و شادی را برای مردم به خصوص پس از دوران همه گیری کرونا و وجود تلخی ها، افسردگی ها و خانه نشینی ها فراهم سازیم.

 

وی برگزاری اختتامیه جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) را مهمترین برنامه دهه کرامت در استان سمنان  اعلام کردوافزود: با هماهنگی ائمه جمعه در ستاد استانی گرامی ‌داشت دهه کرامت، مقرر شد در این دهه در هر برنامه‌ ذکر و یاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) زنده شود.

 

فلاح  لاله زاری با اشاره به اینکه با هماهنگی نماینده آستان قدس رضوی مقرر شد پرچم حرم امام رضا (ع) وارد استان شود  اظهارداشت: ۲ جشنواره «زیر سایه خورشید» و «کاروان خورشید» نیز برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تمامی شهرداری‌های استان، به ویژه شهرداری سمنان به مناسبت این دهه شهرها را آذین‌بندی و چراغانی می‌کنند اضافه کرد: صدا و سیمای مرکز سمنان نیز برنامه‌های متناسب با دهه کرامت را پوشش می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت دهه کرامت بزرگترین مسابقه کتابخوانی رضوی را برگزار می‌کند بیان کرد: برگزاری این مسابقه در استان سمنان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت  است.

 

فلاح لاله زاری تصریح کرد: سازمان اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و اداره کل آموزش و پرورش استان نیز هرکدام برنامه‌های متنوعی دارند که به مناسبت دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  افزود: ما باید شاکر نعمت‌های الهی باشیم که خداوند متعال وجود این بزرگواران را در این خطه زمین قرار داده که بتوانیم از وجود و عنایت آن‌ها بهره ببریم.

 

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط موجود مهمترین ظرفیتی که باید مورد توجه قرار گیرد بحث فضای مجازی است و باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببریم و بحث نشاط اجتماعی نباید در این برنامه ها فراموش شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های دهه کرامت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان فضای مجازی مناسبت دهه کرامت استان سمنان برنامه ها لاله زاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جشن‌های دهه کرامت از پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در حرم حضرت معصومه آغاز می‌شود و از سه روز مانده به میلاد حضرت معصومه (س) برنامه‌هایی به همین مناسبت به ویژه برای بانوان برنامه ریزی شده است.

یکی از این برنامه‌ها اجتماع عظیم و جشن ملی است که در روز میلاد حضرت معصومه برگزار می‌شود.

امسال با توجه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مسئله دختران فلسطین نیز در دهه کرامت مورد توجه قرار می‌گیرد.

دهه کرامت (۱۴۰۳) از جمعه ۲۱ اردیبهشت تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود