Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: 40 شرکت تولیدی در تاکستان از بخشودگی 550 میلیارد ریالی عوارض برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین رجبی  دادستان عمومی و انقلاب تاکستان در این باره اظهارداشت: با توجه به معرفی 40 شرکت تولیدی از سوی اداره محیط زیست شهرستان برای دریافت عوارض آلایندگی، اداره مالیات نیز اقدام به تعیین این عوارض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی افزود: با توجه به اینکه عوارض معینه که صاحبان واحدهای تولیدی به آن معترض بوده تاثیر منفی بر اشتغال نیروی کار و تثبیت قیمت کالاهای تولیدی شرکت ها خواهد داشت، دادستانی تاکستان با صدور دستور قضایی مبنی بر بررسی مجدد فرآیند تشخیص آلایندگی واحدهای تولیدی  و اعطای مهلت مناسب جهت رفع آلایندگی صادر کرد.

این مقام قضایی تصریح کرد: خوشبختانه با صدور دستور قضایی و در راستای حمایت از تولید و مانع زدایی برای ادامه فعالیت واحدهای صنعتی بالغ بر 550 میلیارد ریال عوارض مقرر بخشیده شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود