Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جرک فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت:  طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد و  ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به محل حادثه واقع در خیابان مولوی حد فاصل خیابان عدالت و باهنر اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است یکدستگاه کولر گازی پنجره‌ای طعمه حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان، در کوتاهترین زمان ممکن کنترل و مهار شد.

سید لطیف ضیایی مقدم آتش نشان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز بیان داشت: طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی یکدستگاه خودروی سواری پراید در پارکینگ یک آپارتمان ۵ طبقه اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره دو را به محل حادثه واقع در خیابان هجرت بین خیابان مربی و معاد اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند، افزود: در این حادثه که علت آن نیاز به کارشناسی دقیق دارد یکدستگاه خودروی سواری پراید طعمه حریق شد که با سرعت عمل آتش نشانان، در کوتاهترین زمان ممکن کنترل و مهار شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی اطفای حریق آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد